Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det något substantiv på u med bara en bokstav till? Har det (bland annat) som uppgift, och jag hittar inte något?
Tack!Ur (som i klocka/fickur)
Ja sätta stängsel är jobbigt. Hur stort sommarbete fick den? En hektar?Nyss kommit in efter att ha slutfört sköldpaddans sommarhage. Ska styra upp ett nät-tak innan den släpps där bara. Helt körd i kroppen!![]()
Nej Herregud. 3.8×2.5 meterJa sätta stängsel är jobbigt. Hur stort sommarbete fick den? En hektar?![]()
Vilket fint "sommarbete"Här blev resultatet, @Fetaost
Tack! Jag hoppas den blir nöjdVilket fint "sommarbete"![]()
Fint, men stannar den för så lågt? Våra paddor klättrar där det, enligt mig, inte finns något fäste (reevs)Här blev resultatet, @Fetaost
Uv?Tack!
Jag hittar massa verb som stämmer in, men inte substantiv. Försöker lite till med den uppgiften, sen tar jag nästa och frågar läraren nästa lektion![]()
Det kommer dit ett nät-tak i morgon (enligt planen) som skydd för fågel, barn, katt, hund och rymningarFint, men stannar den för så lågt? Våra paddor klättrar där det, enligt mig, inte finns något fäste (reevs)![]()
Tack, nu har jag nya ord som känns mer möjliga
Kan ni byta vatten där? Är mest nyfiken då vi har en padda som behöver sommarställeDet kommer dit ett nät-tak i morgon (enligt planen) som skydd för fågel, barn, katt, hund och rymningarmer orolig för att den gräver sig under men lagt nät en bit under jorden också vid teglet.