Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är flaggan hissad... det känns faktiskt viktigt att fira vår nationaldag i år :heart 🇸🇪
_20220606_092257.webp

Känner mig rätt nöjd med vad jag har åstadkommit hittills :D . Shopping fixad. Pastasallad tillagad (och äten ;) ). Burit ut ett par saker till förrådet som har legat i VECKOR och skräpat under soffbordet :o. Dammsugit och torkat golv (till och med bakom spisen :D!!). Och nu ska jag ut med en tvätt.

Nedstämd dag vad det verkar.
Ska tvätta nu, och nog tillbringa tiden när maskinerna går under en filt på balkongen. Med bok och te.

Får väl vara ledsen då, men kan iaf försöka ha lite mysigt under tiden.
Sedan ett gympass helt utan stress ikväll. Blir nog bra med endorfiner :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 68 69 70
Svar
1 397
· Visningar
50 166
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 154
Senast: tanten
·
Tjatter Jag är sjukskriven och känner att det vore skönt att tillfälligt koppla bort jobb messenger gruppen. Men hur gör man? Jag vill alltså...
Svar
2
· Visningar
374
Senast: Rosett
·
Tjatter Som trådstarten säger, vad tror du att du är ensam om att göra som ingen annan gör? (Sagt lite med glimten i ögat) Förklarar dig eller... 2
Svar
27
· Visningar
2 255
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?