Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har haft en mycket produktiv förmiddag. Satt vid datorn före kl. 6 och fick massor av saker gjorda. Nu värmer jag mig med en kopp kaffe. Jag fryser in i märgen (det är bara 15 grader). Tänkte jobba fram till 12 då det blir långpromenad med hundarna. Därefter ytterligare tre timmars arbete innan jag gör ett tidigt slut på arbetsdagen för att paddla och sedan gå upp och ned för slalombacke. Vi tränar lite för fjällvandringen som i år kommer omfatta ganska många höjdmeter.

Bokat tid hos napraprat 13:30

Vet inte om det kommer att hjälpa men kanske. Eller så får jag går därifrån utan att hen petat på ryggen.

Jag veeeet att det tar tid men va faan. Jag vill komma igång och rida NU!

Fick dessutom meddelande från UPS om att min sadel borde komma på torsdag. Ska kolla så mina grannar är hemma och kan ta emot.

Nu håller vi tummarna för att sadelprovaren kan komma ut och kika på den igen så den passar nya hästen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Som jag nämnde i en annan tråd har min man lunginflammation. Vi närmar oss 20 dagar med feber, kraftig hosta, flämtande andning och... 2
Svar
23
· Visningar
1 752
Senast: Crossline
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 43 44 45
Svar
890
· Visningar
26 740
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 943
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 038
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur