Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inledde dagen med att fastna i hissen på väg ner till tvättstugan. Hade naturligtvis inte med mig mobilen heller 😅👌🏼
Insåg sen att det var gallergrinden som verkade glapp så fick hålla i den manuellt för att hissen skulle tuffa igång igen och jag kunde ta mig ut. Måste nu sätta upp en lapp så ingen annan fastnar 🙃
Jag fastnade mellan våning 4 och 5 i en silo en gång. Ingen täckning på telefonen. Miniliten hiss, knappt 1kvm. Det var lite otäckt :nailbiting:

Före:
15258CAD-8997-4F95-8871-7D1D4CE049C6.webp

Inledde dagen med att fastna i hissen på väg ner till tvättstugan. Hade naturligtvis inte med mig mobilen heller 😅👌🏼
Insåg sen att det var gallergrinden som verkade glapp så fick hålla i den manuellt för att hissen skulle tuffa igång igen och jag kunde ta mig ut. Måste nu sätta upp en lapp så ingen annan fastnar 🙃
Gamla hissar är lite otäcka.... :nailbiting: De brukar gnissla, knaka och ha sig också....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 968
Senast: tanten
·
Svar
474
· Visningar
13 127
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 474
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
61 328

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband

Hästrelaterat

Tillbaka