@LadyCovergirl vill ha en temperatur i sovrummet som en isbjörn skulle avundas![]()
Det ligger något i det. Åtminstone om vi frågar 28-åringen
På vintern har det hänt att han lagt sig med pyjamas, mössa, raggsockar och filt ovanpå täcket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@LadyCovergirl vill ha en temperatur i sovrummet som en isbjörn skulle avundas![]()
När jag bodde hemma och vår kattvind inte ännu var isolerad och inredd till rum kunde det ibland (om man inte eldat nyligen) vara neråt 13 grader, då var lakanen iskalla så det nästan gjorde ont i musklerna men så gott man sovJag har alltid endast påslakanPå vintern, när temperaturen i sovrummet är 15 grader och lägre, inleder jag natten med en filt men vaknar alltid med bara påslakan. (Och ofta en eller båda fötter utanför
)
Veklingar! Min x sambo hävdade att det gick att åka skridskor på mitt sovrumsgolvDet ligger något i det. Åtminstone om vi frågar 28-åringenHan har redan lagt i täcke i påslakanet och har börjat snegla mot pyjamasarna
På vintern har det hänt att han lagt sig med pyjamas, mössa, raggsockar och filt ovanpå täcket![]()
Är du ok? Har du stöd?
Jag beklagar verkligen.
Vilken jobbig situation, vi finns här för digJag har stöd men är inte helt ok. Utan att skriva för mycket så har det nu visat sig vad hans släkt egentligen tycker. Det gör ont att veta.