Trevlig tredje advent 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack detsamma! StjÀrnaTrevlig tredje advent![]()
Nu har jag missat nÄgot! Vilka clementiner? Varför ska de vÀndas? SÄ mÄnga frÄgorDe dÀr clementinerna ska visst vÀndas varje halvtimme i tre timmarUndrar lite i vilket universum det ska gÄ men jag ger det ett försök.
De hÀr clementinerna! Eller ja, clementiner som jag hoppas ska bli sÄna dÀr. De Àr i ugnen och har det varmt och mysigt i nÄgra timmar.Nu har jag missat nÄgot! Vilka clementiner? Varför ska de vÀndas? SÄ mÄnga frÄgor
![]()
Ăr syftet snygghet eller kommer de ocksĂ„ dofta? Antar att det doftar ljuvligt just nu hos dig.De hĂ€r clementinerna! Eller ja, clementiner som jag hoppas ska bli sĂ„na dĂ€r. De Ă€r i ugnen och har det varmt och mysigt i nĂ„gra timmar.
Visa bifogad fil 107631
De ska bli torkade och kommer nog inte dofta, sĂ„ snygghet! Sen fĂ„r jag erkĂ€nna att de dĂ€r clementinerna hade hunnit ligga och bli lite halvskrumpna och övermogna i fruktfatet redan. De blev ratade eftersom de inte var goda. SĂ„ de luktar sĂ„dĂ€rĂr syftet snygghet eller kommer de ocksĂ„ dofta? Antar att det doftar ljuvligt just nu hos dig.
à h, nej! Beklagar.De ska bli torkade och kommer nog inte dofta, sÄ snygghet! Sen fÄr jag erkÀnna att de dÀr clementinerna hade hunnit ligga och bli lite halvskrumpna och övermogna i fruktfatet redan. De blev ratade eftersom de inte var goda. SÄ de luktar sÄdÀr![]()
En lusse deg jÀser
Bu varför blev det sÄdÀrTack detsamma! StjÀrna![]()