Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tråkigt att missa dop av lilla kusin 😔 men inget vidare att hosta (den sitter ju i efter våra förkylningar vi precis haft) i kyrkan och köra långt (typ 30 mil enkel resa) när man inte mår helt topp är ju inte särskilt bra 🙃. Glad över att ha kunnat fira med våra familjer här hemma och lite skritturer med pållan ❤.

Blev en mil på lätta ben. Det var inte vad jag trodde.
Precis lagom temperatur att motionera i också.
Nu blir det ny bok, mat och sen trav på tv.
8D7A7B19-87BF-4828-A997-BF0170E69227.webp

Försökte hitta inställningarna för hur datorn ska reagera när man fäller ner skärmen. Vet att jag ställt in den så den ska gå i viloläge då men ville kolla. Hittar inte. :confused:
Så kom det en till uppdatering ... :D Installerar den nu.
Är sugen på pizza och jättehungrig.
Ser Let's dance.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
61 541
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 978
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 217
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka