Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är precis sådant som spoiler-funktionen på forumet är till för!Har bakat! En kolapaj på vaniljdrömsbotten, täckt med chokladganache och krispigt kolaströssel. Är så glad för jag har bemästrat konsten att koka seg kola
Visa bifogad fil 41955
Vilket skumt pass! (Men det låter i mina ögon som en fullt rimlig arbetstid, hellre det än att börja 08 på morgonen) Vad är det du jobbar med nu igen?
För mig är det orimligt att kliva upp före 10-11 på morgonen. HahaÅh, FY vad vidrigt......Tur att vi alla är olika
!!
Låter underbart kort!Ska åka och jobba. Bästa arbetstiden 22-02.Sen är det bara två dagar kvar med jobb och sedan är jag ledig till efter nyår iom att jobbet alltid stänger ner hela fabriken.
Låter nice med bara fyra dagar i veckan! Tillverkar ni mediciner alltså?Mediciner. Vi jobbar dygnet om så, vanligtvis jobbar jag 22-6, fyra dagar per vecka med betalda raster. Fett nice faktiskt.
Man lägger det i en kartong först. Eller så tar man någon typ av hårdare papp och snurrar runt.Jag är dålig på att slå in paket, och jag behöver hjälp. hur slår man in en mjukisdjur som är 60 långt och 30 cm i diameter. (som en korv)
Med hjälp av mycket presentpapperJag är dålig på att slå in paket, och jag behöver hjälp. hur slår man in en mjukisdjur som är 60 långt och 30 cm i diameter. (som en korv)
Jag ska hålla tal imorgon och är nervös!
Är mitt tal bra nog? Har jag fått med relevanta saker? Är det rätt formulerat? Är grammatiken ok? Är ordvalen bra? Kan jag uttala alla ord rätt? Listan kan göras lång![]()
*ser framför mig hur du använder två rullar presentpapper vid paketinslagning*
*ser framför mig hur du använder två rullar presentpapper vid paketinslagning*![]()
![]()
Väldigt lite detaljer och opersonligt!