Vad gör vi? Del CXLIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare tanten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 81 099
Status
Stängd för vidare inlägg.
Mysmorgon pågår :up:
1637995257896.webp

Dvs hundarna är rastade, utfodrade och ute och jag har gjort upp eld, tänt lite ljus, sippar te och tassar omkring i mjuka pyjamasbyxor + varm tröja och bara finns :D

Jaa! :banana:

Här eldas det, någon har inte höjt temperaturen under natten så det är fortfarande -10 här :cautious:
Minus 10 hos mig med. Misstänker att det varit strömavbrott under natten för bilen var ihoptjälad trots att kupévärmaren gick gör full. Timer måste ha legat efter i tid.
Tur det är varmt och gott här på dialysen.

Ikväll ska jag på konsert i kyrka. Lite lagom att vara hemma några timmar på em och pussla med vovve och elda.

Försöker vakna till för vi måste snart bestämma vad som ska ske först idag; mina studier (då jag helt missat att även yngsta skolbarnet är ledig på måndag samt ett besök på bvc) eller att mannen ska skruva familjebil (han ska hinna med även A-traktorn i helgen).

Många koppar kaffe lär det bli :angel::sleep:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 68 69 70
Svar
1 385
· Visningar
49 743
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 618
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 152
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 451
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?
  • Akvarietråden V