Vad gör vi? Del CXLIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare tanten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 82 168
Status
Stängd för vidare inlägg.
Mysmorgon pågår :up:
1637995257896.webp

Dvs hundarna är rastade, utfodrade och ute och jag har gjort upp eld, tänt lite ljus, sippar te och tassar omkring i mjuka pyjamasbyxor + varm tröja och bara finns :D

Jaa! :banana:

Här eldas det, någon har inte höjt temperaturen under natten så det är fortfarande -10 här :cautious:
Minus 10 hos mig med. Misstänker att det varit strömavbrott under natten för bilen var ihoptjälad trots att kupévärmaren gick gör full. Timer måste ha legat efter i tid.
Tur det är varmt och gott här på dialysen.

Ikväll ska jag på konsert i kyrka. Lite lagom att vara hemma några timmar på em och pussla med vovve och elda.

Försöker vakna till för vi måste snart bestämma vad som ska ske först idag; mina studier (då jag helt missat att även yngsta skolbarnet är ledig på måndag samt ett besök på bvc) eller att mannen ska skruva familjebil (han ska hinna med även A-traktorn i helgen).

Många koppar kaffe lär det bli :angel::sleep:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 70 71 72
Svar
1 432
· Visningar
49 681
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 063
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 586
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 233
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka