R
Raderad medlem 68338
Ligga utdraperad i kanapén och äta kanapéer!![]()
Jag har ju schäslong! Mkt trevligt går utmärkt att både halvligga och sitta i.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ligga utdraperad i kanapén och äta kanapéer!![]()
Kämpa på vännen.Haft en intensiv dag med grannarna. Vi har jobbat på med föreningslokalen i källaren. Trodde det var en omöjligt projekt men det börjar faktiskt bli riktigt trevligt där nere!
Vi har tvättat gardiner, målat väggar, rensat skåp osv. Imorgon ska vi rolla väggarna ett sista lager och en granne ska fixa nya bänkskivor till köket i lokalen. Jag tänkte byta beslag på köksluckorna, beroende på om jag orkar annars får det bli senare i veckan.
Märkt att det varit ganska mkt negativt på Buke på sista tiden, många som mest ser problem med allt och jag dras konstigt nog till att läsa trådarna. Eftersom jag själv kämpar med att vara positiv trots att jag inte är helt frisk osv så dränerar det mig väldigt. Funderar på att ta en Bukepaus och kanske inte läsa så mkt här. Jag vill se möjligheter. Att glaset är halvfullt! Livet kanske inte alltid är en fest men jag vill verkligen försöka se det positiva i tillvaron! Kämpa Törnis!
Jag tycker så väldigt, väldigt synd om alla restauranger som såklart hade hoppats på en någorlunda julbordssäsong i år, och så blir det så här igen.....Här är en till som inte går på julmarknaderna i år, jag är helt enkelt lite rädd eftersom folk inte har vett att hålla avstånd
Pandemin är inte hanterbar än och jag prioriterar att kunna umgås med mina föräldrar och jag vill såklart inte bli sjuk själv heller (pga riskgrupp). Sorgligt men sant.
Förstår om du inte orkar fortsätta läsa, men hoppas ändå på att du stannar. Du bidrar med så mycket positivt och det är alltid lika roligt att läsa om din vilda vardag....Haft en intensiv dag med grannarna. Vi har jobbat på med föreningslokalen i källaren. Trodde det var en omöjligt projekt men det börjar faktiskt bli riktigt trevligt där nere!
Vi har tvättat gardiner, målat väggar, rensat skåp osv. Imorgon ska vi rolla väggarna ett sista lager och en granne ska fixa nya bänkskivor till köket i lokalen. Jag tänkte byta beslag på köksluckorna, beroende på om jag orkar annars får det bli senare i veckan.
Märkt att det varit ganska mkt negativt på Buke på sista tiden, många som mest ser problem med allt och jag dras konstigt nog till att läsa trådarna. Eftersom jag själv kämpar med att vara positiv trots att jag inte är helt frisk osv så dränerar det mig väldigt. Funderar på att ta en Bukepaus och kanske inte läsa så mkt här. Jag vill se möjligheter. Att glaset är halvfullt! Livet kanske inte alltid är en fest men jag vill verkligen försöka se det positiva i tillvaron! Kämpa Törnis!
Helt otroligt jobbigtJag tycker så väldigt, väldigt synd om alla restauranger som såklart hade hoppats på en någorlunda julbordssäsong i år, och så blir det så här igen.....Tänk att stå med en massa inköpta råvaror som får kasseras pga avbokningar. Kommer de ens att våga en gång till?? Man börjar ju snart tvivla på att livet någonsin kommer att återgå till det normala igen....
![]()
Lite samma ljug här,påstås ska vara -6 och det är -9 och neråtgåendeSMHI påstår att det är -7 grader här. Min termometer säger -15.![]()
Sambos kompis kom förbi precis när vi gick in från badtunnan och undrade om vi var galna. -20 hade det hunnit bliSMHI påstår att det är -7 grader här. Min termometer säger -15.![]()
Men det måste ju vara något fel! Antingen på elementen eller på värmeförsörjningen, så där kallt kan du ju inte ha inomhusDet utlovas -13 imorgon i Stockholm, får se hur mycket de sedan säger att det känns som. Det är något fel på mina element, det i vardagsrummet är kallt, de andra ljumma, 15 grader inne. Men jag sitter inlindad i ett täcke med fårskinstofflor och katten sover på sin värmedyna så det går ingen nöd på oss.
Men det måste ju vara något fel! Antingen på elementen eller på värmeförsörjningen, så där kallt kan du ju inte ha inomhus![]()
Ignore är en bra funktionMärkt att det varit ganska mkt negativt på Buke på sista tiden, många som mest ser problem med allt och jag dras konstigt nog till att läsa trådarna. Eftersom jag själv kämpar med att vara positiv trots att jag inte är helt frisk osv så dränerar det mig väldigt. Funderar på att ta en Bukepaus och kanske inte läsa så mkt här. Jag vill se möjligheter. Att glaset är halvfullt! Livet kanske inte alltid är en fest men jag vill verkligen försöka se det positiva i tillvaron! Kämpa Törnis!