Hjälp vad jag är trött. Tog emot mat för 200 personer i morse vid 7:30, och har sedan: Ställt upp maten, Burit in 200 julmust, tagit emot alla, sett till att folk spritar händerna innan de går in, pö om pö dukat av och sett till att folk äter och lämnar bord, fyllt på med mat etc. Tror det kom kanske 190 stycken till slut.
Sedan dukat av allt (ingen dukade av själv, stod 20ish tallrikar och 30 ish glas vid varje bord), sett till att de 2 cateringfirmornas saker hamnat i rätt backar, tagit ut 7 sopsäckar med skräp, plockat ner julpynt, städat golv, plockat ihop stolar och bord för 57 pers, flyttat dem till källaren, och sedan flyttat in alla muralmålningar (de väger typ 200kg eller något men står på hjul, så länge man får momentum går det bra

) och annat i lokalen igen.
Efter det hjälpte jag min chef testa sig för covid. Plötsligt ville typ alla testa sig så jag har hjälpt ca 20 pers på jobbet. Sist men inte minst hjälpte jag en student med helt overkligt mycket näsblod att komma till sjukhuset för att få hjälp.
Plus då svarat i växeln, och hjälpt folk i receptionen.
Vill så himla gärna gå hem, har ont överallt

Men jag är sjukt nöjd med mitt roddande. Chefen sa att han kände folk i resturangbranchen som säkert vill anställa mig, för jag har talang för detta?. Jag typ "Nej tack, inte ens i närheten intresserad".