Vad gör vi? Del CXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oj ja lät som en jätte men så härliga de är :love:.

Ja han är inte det minsta överviktig, BARA massa muskler, och väger väl 5-10 kg mer än "normala" goldenhanar. Han är även både längre, högre och kraftigare än alla andra goldenhanar han någonsin träffat, antar att han föddes upp på anabola steroider som valp :cautious: Men världens gosigaste och gladaste också :love: Han är van att vara igång från morgon till kväll, och nu får han promenera några korta kopplade promenader om dagen och annars bara vara hemma och ha tråkigt. Han är alltså MYCKET att hålla nu när vi är ute :nailbiting:

Ja han är inte det minsta överviktig, BARA massa muskler, och väger väl 5-10 kg mer än "normala" goldenhanar. Han är även både längre, högre och kraftigare än alla andra goldenhanar han någonsin träffat, antar att han föddes upp på anabola steroider som valp :cautious: Men världens gosigaste och gladaste också :love: Han är van att vara igång från morgon till kväll, och nu får han promenera några korta kopplade promenader om dagen och annars bara vara hemma och ha tråkigt. Han är alltså MYCKET att hålla nu när vi är ute :nailbiting:

Härligt! =). Ja det kan jag ju tänka mig :D.

Ska bre några mackor till barnet, sedan köra honom till sitt livs första danslektion. Det är eg pappans aktivitet men han tog bil utan bilbarnstol imorse 😐 Nästa vecka kan jag inte och från oktober är jag inte hemma i tid. Men det löser sig väl.

Om barnet vill fortsätta, det står att föräldrarna inte får vara med i salen :nailbiting:

Jag sitter äntligen ner efter en vansinnig massa stress och spring.
Tur att det finns muskelavslappnande, annars hade kroppen nog ramlat ihop i en hög.

Blev ingen lunch i dag, så jag bestämde mig för att gå till pizzerian på väg hem och köpa en kycklingsallad och en pizza. Då får jag över till matlåda i morgon, och kan bara slappa hemma (efter att jag dammsugit)

En timme sa jag. Och det var lugnt på jobbet.

”Någon timma” skrev du. Egentligen oväsentligt. Har inte du en anställning med lönebidrag? Känns lite sådär att allas våra skattepengar används till att sova på arbetstid? Jag bidrar gärna till att folk har sysselsättning men det måste ju finnas gränser ändå kan jag tycka.

”Någon timma” skrev du. Egentligen oväsentligt. Har inte du en anställning med lönebidrag? Känns lite sådär att allas våra skattepengar används till att sova på arbetstid? Jag bidrar gärna till att folk har sysselsättning men det måste ju finnas gränser ändå kan jag tycka.
Någon betyder inte några.
Men jag tänker inte diskutera saken med dig och må sämre på kuppen. Så jag betackar mig.

Kommit hem från stallet nu. Det började regna alldeles för mycket så jag planerade om och la in vilodag idag istället. Var ensam i stallet största delen av tiden, skönt! När jag nästan var klar kom en av småtjejerna, och hon är helt okej så det gjorde inget :up:
Nu har jag egentligen inga planer för resten av dagen förutom middag och hundpromenad. Och det suger eftersom det är en ångestdag idag, vill inte ha massa tid över då :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
377
Senast: __sofia__
·
Mat Hjälp mig! Vilken skärbräda ska man använda? Trä är svårare att göra rent = risk för skadliga bakterier Plast = mikroplaster i maten... 2
Svar
39
· Visningar
1 473
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 627
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att... 14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 982

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Vilken ras passar mig?

Hästrelaterat

Tillbaka