Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kaos på jobbet. Började jobba 7, har lunch först nu. Fick hjälp med hundarna i morse men vet inte hur jag ska fixa det imorgon... Har dessutom fått veta att två vänner (som bor på helt olika orter) har fått corona.

Vill bara att den här veckan ska ta slut :(

Blev utskriven idag och nu är jag hemma. Mår riktigt dåligt och vill bara ta livet av mig. Men pratade om det med mamma och hon kastade sig på tåget så hon kommer hit sent ikväll.
Så bestämde mig för att leva ett tag till, orkar nog så länge jag inte är ensam.
Ska träffa psykologen om två timmar också, så hoppas det gör att det känns bättre.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 85 86 87
Svar
1 726
· Visningar
61 337
Senast: Liten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 235
Senast: tanten
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 409
Senast: Takire
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka