Vad gör vi del CXXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Sryoqwe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 76 985
Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker kaffe, försöker vakna och laddar upp för att åka till pappas hus och röja lite till. Det är ett evighetsprojekt, och kommer ta år innan jag är "klar". Håhåjaja.

Jag är som sagt inte helt klar än... och han dog 2013 (herregud, är det så länge sedan?!). Jag är glad och tacksam över att jag kunnat ta mig så lång tid för första tiden jag röjde grinade jag konstant. Det var ju mitt liv till en viss del jag gick igenom också.

Jag är som sagt inte helt klar än... och han dog 2013 (herregud, är det så länge sedan?!). Jag är glad och tacksam över att jag kunnat ta mig så lång tid för första tiden jag röjde grinade jag konstant. Det var ju mitt liv till en viss del jag gick igenom också.
Ja, det är precis så det är. Känslomässigt tungt. Jag är uppvuxen i huset, och det har ett starkt känslomässigt värde för mig.

I brist på sömn får en istället glädjas åt hur många kärnor man lyckas hitta i säsongens förmodligen sista blodapelsiner. :D
Sju stycken i användbar storlek från tre apelsiner so far - vad jag sedan ska göra med alla små citrusplantor har jag ingen aning om, men de är ju små och söta än så länge!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 162
Samhälle Jag fick en fråga från en kompis ifall hon kunde få mitt personnummer då hon hade gjort en säkerhetsprövning för ett jobb och de hade... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 686
Senast: Kaktus
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 65 66 67
Svar
1 324
· Visningar
48 205
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 190

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok