Vi var på biblioteket för att låna några böcker. Vi lånade 26 böcker 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
är det någon som vet vad de ska göra under nyår. såg att jag kommer vara själv och ensam, Jag vill inte vara med mina föräldrar utan på en fest någonstans.
Väntar på att få äta. Är så hungrig att jag kan äta upp en möbel snart
Men ska lägga mini alldeles strax så vill äta i lugn och ro när hon somnat. Sen jäklar![]()
![]()
Vi var på biblioteket för att låna några böcker. Vi lånade 26 böcker![]()
är det någon som vet vad de ska göra under nyår. såg att jag kommer vara själv och ensam, Jag vill inte vara med mina föräldrar utan på en fest någonstans.
Det finns en buke lösning,använd den DUMPA!Hon sa det precis, vi pratade i telefon.
Gör inte det, jag tror de är rätt svårsmältabra med fibrer dock
![]()
Får man låna hur många man vill på en gång?! Då kan man ju släpa hem halva bibblan![]()
Att hon inte står ut med att du är lycklig?Hon sa det precis, vi pratade i telefon.
Att hon inte står ut med att du är lycklig?
Det är verkligen inte sunt någonstans.
Yes please! Messenger?
Jag tog 150 mg atarax en gång när jag var desperat och behövde sova. Det enda som hände var att jag låg vaken hela natten med munnen torr som fnöske.Om ens det. Mår inte alls bra på atarax, gör en bara konstig i huvudet, men sonen funkar den på. Själv ger jag tummen upp för benzo. Det är en livräddare det!
+11,sol och tidvis vindpustar,helt ok .
Jag skulle ha gett blommor och sagt att jag beklagar allt verkligen och sagt att jag finns där om de behöver prata.Sitter och förbereder mig mentalt inför begravning i morgon. Jag är såklart hemskt ledsen över min bonusmormors bortgång, men det som känns tyngst just nu är min pappas sorg. Han har förlorat båda sina föräldrar och sin bror på kort tid, och att nu förlora sin svärmor i samma sjukdom som tog både hans bror och pappa river upp djup sår. Jag pratade med honom i telefon precis nu och han bröt ihop, och jag bröt ihop för att pappa bröt ihop.
Usch, vad kan man göra för personer som sörjer? Finns där? Köpa blommor? Jag vill så gärna göra någonting och känner mig helt uppgiven. Har frågat många gånger om dom behöver hjälp med någonting praktiskt men dom verkar ha koll på allt.
Pappa![]()
![]()