Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
är det någon som vet vad de ska göra under nyår. såg att jag kommer vara själv och ensam, Jag vill inte vara med mina föräldrar utan på en fest någonstans.

Jag ska jobba 7-17 på nyårsdagen. Hoppas på övertid på nyårsafton. Dottern är hos sin pappa så jag jobbar gärna på dagen.
Blir det en ledig dag så ska jag ha sovmorgon, fixa stallet, äta något gott (kanske hämtmeny som häromåret) och kolla på fina fyrverkerier.

är det någon som vet vad de ska göra under nyår. såg att jag kommer vara själv och ensam, Jag vill inte vara med mina föräldrar utan på en fest någonstans.

Jag kommer antingen att vara hos särbon eller så är jag ensam hemma. Det beror helt på jobbet.

Är det tokinvasion av ungar hos särbon (hans syskon har ynglat av sig rejält) tänker jag försöka undvika att vara där. Ungar som skriker är ingen favorit plus att jag blir sjuk så fort jag varit i närheten av mindre barn och det har jag inte tid med då.

Om ens det. Mår inte alls bra på atarax, gör en bara konstig i huvudet :o, men sonen funkar den på. Själv ger jag tummen upp för benzo. Det är en livräddare det!
Jag tog 150 mg atarax en gång när jag var desperat och behövde sova. Det enda som hände var att jag låg vaken hela natten med munnen torr som fnöske. :wtf:
Hade inga tabletter mot muntorrhet så fick ha en äppelbit i munnen hela natten.

7a17cd45a8e2d535abb7226160062dd3--pink-flamingos-watercolor-flamingo-tattoo.jpg

Otroligt vacker flamingo!

Sitter och förbereder mig mentalt inför begravning i morgon. Jag är såklart hemskt ledsen över min bonusmormors bortgång, men det som känns tyngst just nu är min pappas sorg. Han har förlorat båda sina föräldrar och sin bror på kort tid, och att nu förlora sin svärmor i samma sjukdom som tog både hans bror och pappa river upp djup sår. Jag pratade med honom i telefon precis nu och han bröt ihop, och jag bröt ihop för att pappa bröt ihop.

Usch, vad kan man göra för personer som sörjer? Finns där? Köpa blommor? Jag vill så gärna göra någonting och känner mig helt uppgiven. Har frågat många gånger om dom behöver hjälp med någonting praktiskt men dom verkar ha koll på allt.

Pappa :heart :(
Jag skulle ha gett blommor och sagt att jag beklagar allt verkligen och sagt att jag finns där om de behöver prata.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 319
Senast: corzette
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 424
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
3 014
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
43 234
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser