Pa vag till lodgen dar vi sitter i baren tillsammans med vanner I nagra timmar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
0 gradigt brukar betyda hög luftfuktighet har jag för migJag tror min yttertemperaturmätare skojar med mig,den säger +-0 men min grå bil är kritvit och väldigt frusen.
JB övergav mig. Oförskämt, om nu frågar mig. Här ligger jag nu, mellan hund och katt, och försöker somna om. Men nä...
.
Ska jag ansluta på Skype?Ska vi hjälpas åt att uppfostra honom?
Jag har en plan... en gym plan. JB förtjänar inga snälla tag tycker jag (jag har ledsnat på honom, han ligger risigt till) så tänkte jag skulle ha ett bestämt litet snack med honom mellan 4 ögon strax.![]()
Men vad fan. Nu är det den här trådens fel att jag är sugen på chips med dip. Och givetvis finns här inget att blanda dip i om vi skulle köpa. Nästan värt att köpa en skål bara för att kunna fixa till sånt
Jag har sovit bra igen. Det verkar som om jag lyckats komma på hur man flirtar med JB.
Jag har gjort ett litet enkelt yogapass på kvällen före läggdags den sista tiden och sedan jag började med den rutinen har sömnen förbättrats betydligt.Du har inga bra tips om hur man blir kompis med honom?
Jag har gjort ett litet enkelt yogapass på kvällen före läggdags den sista tiden och sedan jag började med den rutinen har sömnen förbättrats betydligt.
Det är långa djupa andetag 5-7 minuter, dynamisk kobra 2-3 minuter, sat kriya med mjuka rotlås 5 minuter, vila 5 minuter, meditation kirtan kriya 12 minuter.
Det är troligen de två förstnämnda som har störst betydelse för sömnen.