Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
JB övergav mig :confused:. Oförskämt, om nu frågar mig. Här ligger jag nu, mellan hund och katt, och försöker somna om. Men nä...:mad:.

Ska vi hjälpas åt att uppfostra honom?
Jag har en plan... en gym plan. JB förtjänar inga snälla tag tycker jag (jag har ledsnat på honom, han ligger risigt till) så tänkte jag skulle ha ett bestämt litet snack med honom mellan 4 ögon strax.:devil:

Suck, jävla JB. Och jävla snorungar. Uppenbarligen skrämde de bort honom :meh:

Edit: Gav upp och sitter och kollar på ST reboot, senaste från 2016 som jag har haft nedladdade länge men aldrig faktiskt kollat på.

Vaken. Sovit riktigt dåligt. Fick säga till hunden under natten och sa då den sjuka kattens namn :( Ska strax stiga upp och titta till honom. Djursjukhuset öppnar 8.

Vaknade kl 6. Klarvaken, typ :cautious: på en söndag. Hade tänkt stiga upp kl 8 eftersom att det brukar funka bäst med vakenheten under dagen då.
Nu kommer jag väl bli seg på em. :meh:

Jag har varit vaken sen lite i sju men somnade tidigt igår så har fått sova mina åtta timmar. Nu på fm ska jag och granndottern ut o rida och sen är det dags för sista passet på jobb innan en veckas semester!

Och jag vaknade 01.11. :meh: Småslumrade lite då och få fram till 3.30 ungefär när jag äntligen somnade om. Skulle vilja sova mer nu, men har lite för mycket som behöver hinnas med idag. :wtf:

Försöker få igång familjen, snart dags att åka på tävling med hela bunten! :D Men det blev visst jag som får köra dit, maken drack lite mer än körbart idag. Jag själv höll mig till ett litet glas vin, en halv snaps och en bottenskyla med laphroaig :d och mängder med vatten.

Du har inga bra tips om hur man blir kompis med honom?
Jag har gjort ett litet enkelt yogapass på kvällen före läggdags den sista tiden och sedan jag började med den rutinen har sömnen förbättrats betydligt.

Det är långa djupa andetag 5-7 minuter, dynamisk kobra 2-3 minuter, sat kriya med mjuka rotlås 5 minuter, vila 5 minuter, meditation kirtan kriya 12 minuter.

Det är troligen de två förstnämnda som har störst betydelse för sömnen.

Jag har gjort ett litet enkelt yogapass på kvällen före läggdags den sista tiden och sedan jag började med den rutinen har sömnen förbättrats betydligt.

Det är långa djupa andetag 5-7 minuter, dynamisk kobra 2-3 minuter, sat kriya med mjuka rotlås 5 minuter, vila 5 minuter, meditation kirtan kriya 12 minuter.

Det är troligen de två förstnämnda som har störst betydelse för sömnen.

Låter sunt :) ska testa jag med!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 368
Senast: corzette
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 427
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
3 018
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 76 77 78
Svar
1 548
· Visningar
53 148

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur