Inte vad jag vet. Är rätt kräsen och gillar bara en specifik dip dessutom, och den är en pulverpåse. Men jag kom på att jag i värsta fall kan blanda den i vanliga dricksglasHar ni inte sa man kan kopa fardig dipp i Sverige?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte vad jag vet. Är rätt kräsen och gillar bara en specifik dip dessutom, och den är en pulverpåse. Men jag kom på att jag i värsta fall kan blanda den i vanliga dricksglasHar ni inte sa man kan kopa fardig dipp i Sverige?
Programmet finns att köpa på CD om man behöver instruktioner.Låter suntska testa jag med!
Ingen aning vilket kön. De är små än så längeDet beror på hur gamle de ärHonorna är könsmogna efter sex veckor och gravida i högst 30 dagar så 75 dagar max. Förutsatt att du har båda (jag köpte bara hanar sist gången jag hade några för att slippa yngel). Föräldrarna är dock väldigt bra på att äta upp ynglen om de får chansen så finns det inga bra möjligheter till att gömma sig så försvinner de snabbt.
Jag har haft välplanerade kar förut där de vuxna oavsett fick tag på ynglen (hittade molly yngel i pumpen en gång, då insåg jag att de faktist fick yngel men att de blev uppätna snabbt).
Jo. Men de små överlevde. Pumpen pajade påVar det inte sådana du tog livet av för någon vecka sedan ?
Har köpt PopcornmaskinJag vill bara slå ett slag för popcorn!!![]()
Jag har skor med hål i sulan...Men endå! Imponerande!
Jag har en jacka med ett hål och en strumpa med ett hål. Det är väl på den nivån ungefär som jag "syr". Det ska bara göras också. Såsmåningom![]()
välkommen till klubben! Tror inte att det blir så mycket julklappar i år.Har betalat räkningar och är ytterst tacksam över att jag bara har två stycken att köpa julklappar till. Det blir en tajt månad det här.
Det funkar kar braInte vad jag vet. Är rätt kräsen och gillar bara en specifik dip dessutom, och den är en pulverpåse. Men jag kom på att jag i värsta fall kan blanda den i vanliga dricksglas![]()
Testa att ligga en liten stund på spikmatta precis innan du går och lägger dig. Funkar för migDu har inga bra tips om hur man blir kompis med honom?