athena_arabians
Trådstartare
Mini-Cewe hälsar och tackar. Hon har nu varit ute på jungfrufärd utan gröna skylten på bilen. Sa det kändes som hon gjorde något olagligt när hon körde iväg![]()
Jag hade samma känsla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mini-Cewe hälsar och tackar. Hon har nu varit ute på jungfrufärd utan gröna skylten på bilen. Sa det kändes som hon gjorde något olagligt när hon körde iväg![]()
Det får jag ibland fortfarande. 20 år senare.Jag hade samma känsla![]()
Inte när känslan infinner sig i sällskap av andra..Det är inget bra, eller?![]()
Inte när känslan infinner sig i sällskap av andra..
Lyckades sabba ryggen på gymmet ikväll. Tog mig hem med nöd och näppe men väl hemma blev jag sittandes på golvet i köket efter ha gett katterna mat. Fick vänta tills maken kom hem och lyfte upp mig,,,
Skräp, jag pratade med särbon och han är rejält sjuk, det hördes tom på röstenNorge är ett jäkla blåshål
![]()
Graderna du inte vill ha kan du skicka hitVädrar min 30 grader varma lägenhet. Golvet knäpper av kalluften som kommer in
Det kommer väl vara så här tills de justerat värmesystemet och satt tillbaks termostaten. Jag kommer nog få sova med öppet fönster.![]()
Graderna du inte vill ha kan du skicka hit![]()
Jag har en snusande litet element tätt intill migGraderna du inte vill ha kan du skicka hit![]()
Ja jag har då inga att bidra medNäpp, de vill jag ha @Linda8142!Jag håller på att frysa både röven och fiffi av mig, särbons hus är rätt kallt och jag tänker INTE greja med den vattenburna värmen. Eldar rejält men det hjälper ju bäst på nedre våningen och jag är på övre
![]()
Du får sluta vara en översittare helt enkelt.Näpp, de vill jag ha @Linda8142!Jag håller på att frysa både röven och fiffi av mig, särbons hus är rätt kallt och jag tänker INTE greja med den vattenburna värmen. Eldar rejält men det hjälper ju bäst på nedre våningen och jag är på övre
![]()
Ja jag har då inga att bidra med![]()