Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyckades sabba ryggen på gymmet ikväll. Tog mig hem med nöd och näppe men väl hemma blev jag sittandes på golvet i köket efter ha gett katterna mat. Fick vänta tills maken kom hem och lyfte upp mig,,,

Har nu vinkat av tant systerhund. :D Svägerskan var ensam den här veckan och det blev lite långt för deras tant hund att vara ensam så vi hämtade henne efter att vi hade kört hem taxfröken eftersom de två inte kommer överens. Hon börjar bli gammal och är helt döv och ser nog rätt dåligt också. Det tog ett tag innan hon kom till ro här hemma, huliganen är ju rätt dryg. Men så hittade hon bäddmadrassen som ska slängas från dotterns rum och där vågar inte huliganen gå in så hon fick vara ifred. Lycklig och sovande hund! :D
Men nu har svägerskan hämtat henne och hon var ledig imorgon så tant får vila upp sig! :D

Näpp, de vill jag ha @Linda8142! :D Jag håller på att frysa både röven och fiffi av mig, särbons hus är rätt kallt och jag tänker INTE greja med den vattenburna värmen. Eldar rejält men det hjälper ju bäst på nedre våningen och jag är på övre :meh:
Du får sluta vara en översittare helt enkelt.
Mina grader för jag hann först pilutta dig!! :p
Det är ju inte ens +21,5 här inne så jag behöver allihopa.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 308
Senast: corzette
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 420
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
3 005
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 52 53 54
Svar
1 067
· Visningar
31 242

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur