athena_arabians
Trådstartare
Du får sluta vara en översittare helt enkelt.
Mina grader för jag hann först pilutta dig!!
Det är ju inte ens +21,5 här inne så jag behöver allihopa.
Jag tycker inte om dig längre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får sluta vara en översittare helt enkelt.
Mina grader för jag hann först pilutta dig!!
Det är ju inte ens +21,5 här inne så jag behöver allihopa.
Om du har minus och jag donerar ytterligare -6, blir det verkligen bra då?Jaja, halkade när jag taggade. Men jag tycker du är lite snål...![]()
Nej nej nej vad det gäller värme har jag en extremt stor dos med egoism som är helt orubblig.Jag tycker inte om dig längredet är typ +17 här
Plus att det var ju -25 för mig ute i morse, det måste jag ju få sympatigrader för!
![]()
Om du har minus och jag donerar ytterligare -6, blir det verkligen bra då?Vill minnas att minus och minus blir plus men är typ säker på att det är när man multiplicerar
Edit: eller jahaaa är det innegrader du vill ha? Ja i så fall har jag i överflöd! Skickar upp!
Mvh
Enbart iklädd sockor och varm som fan
Nej nej nej vad det gäller värme har jag en extremt stor dos med egoism som är helt orubblig.
Gå och gosa med en ren vet jag
/hemska hallonsaft
Gå och gosa med en ren vet jag![]()
Vägbulor!![]()
![]()
De puckona kan faktiskt gå och lägga sig mitt på vägen i snöstorm och snöa över så gissa hur bra de syns när det kommer en bil?!![]()
![]()
Och dom tycker tågspåret är världens bästa sovplats![]()
![]()
De puckona kan faktiskt gå och lägga sig mitt på vägen i snöstorm och snöa över så gissa hur bra de syns när det kommer en bil?!![]()
![]()
Och dom tycker tågspåret är världens bästa sovplats![]()
Går det att slå honom på lämpligt ställe så han får smärta liknande foglossning? Jag har noll koll, har ej fått barn och är inte anatomiskt lagd (stenslusk vet ni).
Alternativt kan vi grabba en av @cilis kryckor och stoppa upp den på lämpligt ställe på honom![]()
Lyckades sabba ryggen på gymmet ikväll. Tog mig hem med nöd och näppe men väl hemma blev jag sittandes på golvet i köket efter ha gett katterna mat. Fick vänta tills maken kom hem och lyfte upp mig,,,
Jadu, jag har sluppit foglossning så jag vet inte hur det känns men jag gillade idén med kryckan![]()
Sånt är så vidrigt störande men fått allt inkastat på samma ställe och sängmadrasserna bakom kartonger, bokhyllor osv.Hjälpt vännen flytta lite iaf. Blev mest att skruva isär bord, bära kartonger och köra ned lite till källaren. De gnämnde lite på henne att hon borde varit snabbare men trots hon märkte upp kartonger med kök, klädkammare, bebissaker, sovrum, förråd och vardagsrum lade de alät på samma plats vilket gör att det tar extra lånu tid då hon inte kan (eller ens får) lyfta tungt. För det är ju jobbigt att bära in allt till rätta ställe.
I vilket fall, jag är helt utmattad. Hjälpte inte att jag städade köket när jag kom hem direkt. Nu ligger jag i badet.
Tandläkaren imorgon. Vill inte. Skjut mig.
Ring 1177När ska man bli nervös över mysko huvudvärk?
Har som ett band som spänner över hela huvudet och det gör rejält ont främst i pannan
Brukar inte ha sån här huvudvärk