Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaja, halkade när jag taggade. Men jag tycker du är lite snål... :cautious:
Om du har minus och jag donerar ytterligare -6, blir det verkligen bra då? :cautious: Vill minnas att minus och minus blir plus men är typ säker på att det är när man multiplicerar :angel::laugh:

Edit: eller jahaaa är det innegrader du vill ha? Ja i så fall har jag i överflöd! Skickar upp!
Mvh
Enbart iklädd sockor och varm som fan

Om du har minus och jag donerar ytterligare -6, blir det verkligen bra då? :cautious: Vill minnas att minus och minus blir plus men är typ säker på att det är när man multiplicerar :angel::laugh:

Edit: eller jahaaa är det innegrader du vill ha? Ja i så fall har jag i överflöd! Skickar upp!
Mvh
Enbart iklädd sockor och varm som fan

Japp, innegrader :D Ute är det bara -9, värmebölja :p

Går det att slå honom på lämpligt ställe så han får smärta liknande foglossning? Jag har noll koll, har ej fått barn och är inte anatomiskt lagd (stenslusk vet ni ;)).

Alternativt kan vi grabba en av @cilis kryckor och stoppa upp den på lämpligt ställe på honom :angel:

Jadu, jag har sluppit foglossning så jag vet inte hur det känns men jag gillade idén med kryckan :devil::angel:

Hjälpt vännen flytta lite iaf. Blev mest att skruva isär bord, bära kartonger och köra ned lite till källaren. De gnämnde lite på henne att hon borde varit snabbare men trots hon märkte upp kartonger med kök, klädkammare, bebissaker, sovrum, förråd och vardagsrum lade de alät på samma plats vilket gör att det tar extra lånu tid då hon inte kan (eller ens får) lyfta tungt. För det är ju jobbigt att bära in allt till rätta ställe.

I vilket fall, jag är helt utmattad. Hjälpte inte att jag städade köket när jag kom hem direkt. Nu ligger jag i badet.

Tandläkaren imorgon. Vill inte. Skjut mig.

Alltså, det går magsjuka, svinkoppor och springmask på fsk. Dottern har fått det sista... plus att hon verkar ha fått urinvägsinfektion och har problem igen i önh-regionen. Blä.

Kollat på Det stora hoppet och hela Sverige bakar, under tiden rensade jag lite vinyl. Ska göra några fler disktrasor. Marknad igen i helgen så behöver fylla på lite fler. Eller ja, jag har marknader 3 helger i rad... Men får se om jag orkar med alla tre, dom är utomhus allihopa och jag är redan förkyld :down:

När ska man bli nervös över mysko huvudvärk?
Har som ett band som spänner över hela huvudet och det gör rejält ont främst i pannan
Brukar inte ha sån här huvudvärk

Hjälpt vännen flytta lite iaf. Blev mest att skruva isär bord, bära kartonger och köra ned lite till källaren. De gnämnde lite på henne att hon borde varit snabbare men trots hon märkte upp kartonger med kök, klädkammare, bebissaker, sovrum, förråd och vardagsrum lade de alät på samma plats vilket gör att det tar extra lånu tid då hon inte kan (eller ens får) lyfta tungt. För det är ju jobbigt att bära in allt till rätta ställe.

I vilket fall, jag är helt utmattad. Hjälpte inte att jag städade köket när jag kom hem direkt. Nu ligger jag i badet.

Tandläkaren imorgon. Vill inte. Skjut mig.
Sånt är så vidrigt störande men fått allt inkastat på samma ställe och sängmadrasserna bakom kartonger, bokhyllor osv. :rage:
Den flytten sov jag första natten på en tunn utedyna eller sov vet i tusan egentligen.

Du är minst sagt förtjänt av ett gott bad. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 308
Senast: corzette
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 420
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
3 005
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 52 53 54
Svar
1 067
· Visningar
31 272

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur