Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska inte spöa upp kollegan, jag ska inte spöa upp kollegan, jag ska INTE spöa upp kollegan...

Räkna till hundra och sen upprepa alltihop igen... Hoppas jag lyckas

Lyckades kravla mig ur sängen och få på mig kläder hjälpligt. Nu sitter jag på jobbet med en vetekudde bakom ryggen.

Funderar på att gå upp och få i mig frukost. Har dock både hund och katt tätt intill :love: vilket är urmysigt.
Hundpromenad och sen hugga tag i matten står på schemat idag.

Här börjar det övergå till snöblandat och ska sen bli rent regn. Jag ser inte fram mot att köra hem genom skogen.

Och Stockholm enligt väninnan samt Stenungssund, Grästorp , Lidköping

Ligger en lastbil umed vägen mellan Lidköping och Trollhättan. Hoppas ingen är skadad.

Jag gillar det INTE jag vill tillbaks till sommaren

Det snöar inte i Sthlm (men gjorde det igår)

Enligt väninnan föll det snö nu på morgonkvisten :) Vet dock inte hur mycket, kanske var önsketänkande från hennes sida då hon gillar snö :rofl:

Det var det nog ;) Har inte sett en snöflinga! Dock säger väderprognosen att det finns risk för att det börjar regna senare idag..

23800008_10155358459007762_8309158194690368268_o.jpg

Så får ni se mina skolantekningar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 309
Senast: corzette
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 422
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
3 006
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 53 54 55
Svar
1 080
· Visningar
37 972
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser