Nej. Det blev bara så påtagligt idag att jag inte klarar mitt jobb och så fick jag syn på en punkt i mitt senaste läkarintyg, som jag inte sett förut. Det var ingen kul läsning.låter inget vidare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej. Det blev bara så påtagligt idag att jag inte klarar mitt jobb och så fick jag syn på en punkt i mitt senaste läkarintyg, som jag inte sett förut. Det var ingen kul läsning.låter inget vidare
Aj det låter inget vidare. Kram.Nej. Det blev bara så påtagligt idag att jag inte klarar mitt jobb och så fick jag syn på en punkt i mitt senaste läkarintyg, som jag inte sett förut. Det var ingen kul läsning.
Ursäkta ordvalet men förjävla dåligt av den personalen.Det är väldigt svårt för viss vårdpersonal att förstå det här med tystnadsplikt tror jag.
Sitter på vc precis utanför bvcsköterskans rum, hon ringer vårdtagarens föräldrar och uppger namn och allt på barnet, med dörren öppenAllt hördes hur tydligt som helst. Det är andra gången jag hör henne brista i sin tystnadsplikt. Första gången var jag där med min yngsta och vaccinerade, hon talade om att hans kompis (med namn och allt) varit där innan och minsann blivit ledsen av sprutan.
![]()
Hoppas ni löser det.Jag tycker inte om mitt liv just nu![]()
Köp en spårlina istället, den är mycket lättare än en longerlina.Kör dagens andra föreläsning innan det är dags att sätta longeringslina på hunden för en promenad i snön. Att jag inte kom på longeringslina innan; 8 meters frihet men ändå med full kontroll på hunden = perfekt![]()
Köp en spårlina istället, den är mycket lättare än en longerlina.![]()
nej..Jag skulle åkt till Gekås idag med min fd svärmor och hennes syster, men de bangade eftersom det var så dåligt väder. Nu vill de att vi ska åka någon dag i helgen istället, men orkar jag verkligen gå en hel dag på Gekås när det är lönehelg?