Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
7a17cd45a8e2d535abb7226160062dd3--pink-flamingos-watercolor-flamingo-tattoo.jpg

Har verkligen haft en skitdag idag! Haft gråten i halsen mest hela dagen, så nu önskar jag bara att jag kunde gråta mig till sömns.. brukar bli så utmattad och jag skulle verkligen behöva sova ordentligt!

Slängt mig i soffan efter en oerhört lång dag. Tvättmaskinerna har gått i ett sedan åtta imorse. Jag har tvättat typ allt som är tvättbart och lite till idag. Dammsugit, dammtorkat och ångmoppat. Städat badrummen. Varit i stallet och kvällsfodrat. Jag är helt slut och min rygg har sagt upp sig med omedelbar verkan. Inte ens mina övningar fick den på bättre humör. Ska bjuda av att göra ingenting ett tag till, sen har jag möte med JB och han brukar vara punktlig.

Och @Magiana
Landet ska stå längst ner, inte postnumret. Svenska postsorteringsmaskiner sorterar efter nedersta raden i första hand så om där står ett postnummer och inte landet så kan brevet hamna fel.
Några exempel, bl.a. Kanada:
https://www.bring.no/radgivning/sen...dressert/adressering-til-mottakere-i-utlandet

Mvh en brevskrivare :p

Jag skrev som vi skriver en Canada adress har i USA dar postnummret star sist. Sorry about that.

Men som "afterthought" ... hur i helskotta kan en sorteringsmaskin kanna igen alla olika handskrivna adresser? Min skrivstil at inte latt att lasa ens for family.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 316
Senast: corzette
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 424
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
3 013
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 57 58 59
Svar
1 177
· Visningar
40 871

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur