athena_arabians
Trådstartare
Eh, kollade just väderprognosen... jag hade tur som tog mig igenom Jämtland när jag gjorde det 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste ordna en flamingoDu har sett att det figurerar en massa flamingor här och där, eller hur? I have secret super powers![]()
Jag tycker det låter supersmaskigt!
Kanske för jag inte ätit godis eller kakor och annat på flera månader? (känns det som, kan vara 2 månader eller nåt?)
Jag passar in i den målgruppen medJag är nog fel målgrupp, jag är en sån som gärna äter ost till dessertMen det låter som att det är lite för mycket olika saker på en gång.
Hoppas det ger med sig, fy vad jobbigt.Sitter på jobbet och mår illa. Bara 10h kvar..
Kramar, hoppas att du får sova sköntHar verkligen haft en skitdag idag! Haft gråten i halsen mest hela dagen, så nu önskar jag bara att jag kunde gråta mig till sömns.. brukar bli så utmattad och jag skulle verkligen behöva sova ordentligt!
Glöm inte att klä av den plasten bara, så den inte är blå eller nåt annat knasigtGulp. Nu klickade jag just hem en ny micro efter att ha velat fram och tillbaka i över ett år. Hmmph! @athena_arabians allt prat om micro fick mig att köpa. Du är farlig!![]()
![]()
Har verkligen haft en skitdag idag! Haft gråten i halsen mest hela dagen, så nu önskar jag bara att jag kunde gråta mig till sömns.. brukar bli så utmattad och jag skulle verkligen behöva sova ordentligt!
Sitter på jobbet och mår illa. Bara 10h kvar..
Tror det är pga nån nerv i kläm typ.Hoppas det ger med sig, fy vad jobbigt.![]()
Och @Magiana
Landet ska stå längst ner, inte postnumret. Svenska postsorteringsmaskiner sorterar efter nedersta raden i första hand så om där står ett postnummer och inte landet så kan brevet hamna fel.
Några exempel, bl.a. Kanada:
https://www.bring.no/radgivning/sen...dressert/adressering-til-mottakere-i-utlandet
Mvh en brevskrivare![]()
Glad att du tog dig igenom det hel.Eh, kollade just väderprognosen... jag hade tur som tog mig igenom Jämtland när jag gjorde det![]()