Det där känner jag igenJo så är det .Dels har jag tandläkarskräck och av utmattningssyndromet har jag problemet att det blir inget gjort utan skjuter allt framför mig för jag orkar inte ta tag i det helt enkelt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där känner jag igenJo så är det .Dels har jag tandläkarskräck och av utmattningssyndromet har jag problemet att det blir inget gjort utan skjuter allt framför mig för jag orkar inte ta tag i det helt enkelt
Därför ska man texta adresser.
Svenska sorteringsmaskiner kan läsa rätt många stilar men de som inte går igenom sorteras om för hand.
Lustigt att man skriver postnr sist från USA t. Kanada. Länderna har ju även samma landsnummer när man ringer, vilket jag tycker är väldigt konstigt.![]()
Verkar som om jag fick en dassig mage tack vare julbordet. Jag äter bara vegetariskt normalt. Igår åt jag fisk. Massor. Magen hatar mig. Perfekt nu när jag fick boka akuttid till hundskrället. Hon käkade soffa för ett par veckor sedan. Kom inte ut något när vi kräkte henne men nu jäklar spyr hunden. En gång förra veckan (en gång ingen gång tänkte jag), en gång vatten igår kväll. Nu har hon kräkts igen och hon matvägrar sedan igår kväll. Det var ju bara några månader sedan hon öppnades sist pga olämpliga föremål i tarmen.
Jag är förvånad över kraftigt regn över västra Saudiarabien
Nar vi bodde dar, i Jeddah efter Roda Havet's kust, var det tropiska regnvader som orsakade stora oversvamningar nastan varje vinter. Det fanns (och skulle overraska mig mycket om det finns nu) inga avlopp alls i staden pa 3-5 millioner manniskor.
Sitter i massagefåtöljen och kollar på regnet som öser ner.
En vän till mig bodde fram till nyligen i Abu Dhabi, hon sa att det brukade komma någon storm per år med mycket regn. Och eftersom det inte fanns några avlopp blev gatorna översvämmade på nolltid.
Saker man inte har en aning om förvånar mig alltidHela regionen har nagra regnvader varenda ar och det blir samma kaos varje gang.Det allra varsta ar dock inte regnen ... utan nar det ar sandstorm och det kommer ett regnvader.
Det blir som en lervalling som kommer ner. Det gar inte att se igenom och sanden stoppar upp de fa avrinningar som finns ...
Hela regionen har nagra regnvader varenda ar och det blir samma kaos varje gang.Det allra varsta ar dock inte regnen ... utan nar det ar sandstorm och det kommer ett regnvader.
Det blir som en lervalling som kommer ner. Det gar inte att se igenom och sanden stoppar upp de fa avrinningar som finns ...
Atarax är det bästa som finns!Har nog insett att jag aldrig mer kommer vilja gå på en släktträff utan Atarax i kroppen igentror aldrig att alla kommentarer bara glidit av mig som idag!
![]()
kramarÄtit färdigpizza till middag. Lyckats ta mig till affären idag, men det är verkligen allt jag gjort. Sovit större delen av dagen.
Imorgon hoppas jag mår bättre.