Vad gör vi? Del XCV

Har varit vaken sedan 2 am. Nu ar klockan snart 6 pa morgonen och har sitter jag och lar fortsatta sitta ett par timmar till innan jag aker ut och jobbar. :cautious:
Julmusiken skralar, kaffet ar varmt, och jag tankte fixa glogg i dag, sa det blir nog en bra dag i alla fall.:)

Jaha, budgetnedskärningar så jag kommer inte ha kvar mitt jobb efter januari :(
Är visstid och planen var att de skulle anställa mig på en vakans, men nu får de inte göra det eftersom det ska skäras ner på allt.
Jävla skit! Jag som gillar mitt jobb. Och det är ju inte högsäsong för lediga jobb just nu heller. Och precis missat söka en tjänst på verket intill som gällde mitt område.. Mailade in en spontanansökan dit men statligt är ju byråkratiskt....

Jaha, budgetnedskärningar så jag kommer inte ha kvar mitt jobb efter januari :(
Är visstid och planen var att de skulle anställa mig på en vakans, men nu får de inte göra det eftersom det ska skäras ner på allt.
Jävla skit! Jag som gillar mitt jobb. Och det är ju inte högsäsong för lediga jobb just nu heller. Och precis missat söka en tjänst på verket intill som gällde mitt område.. Mailade in en spontanansökan dit men statligt är ju byråkratiskt....
Fy så trist :( Lider med dig :heart

Kvällens hetaste färg är frostvitt. Ätit så mkt choklad att jag fått ont i magen såhär sittandes på ändalykten i en kupé. Längtar hem nu. Hungrig också, trots chokladöverskottet.

Pust! Köket är nedpackat. 8 kassar med grejer till second hand. Hade dubbelt av mycket och en hel del prylar vi inte använt sen vi flyttade sist. Lika bra att hiva det!
Känns bra det här.
Duktig du är som kan ge bort saker så där direkt :bow:
Jag har också plockat ur köket hur mycket saker som helst som vi hade dubbelt, trippelt eller fyppelt av :o... men jag måste "mellanlagra" på logen innan jag kan göra mig av med sakerna :o:crazy: Klart fall av separationsångest :angel:

Duktig du är som kan ge bort saker så där direkt :bow:
Jag har också plockat ur köket hur mycket saker som helst som vi hade dubbelt, trippelt eller fyppelt av :o... men jag måste "mellanlagra" på logen innan jag kan göra mig av med sakerna :o:crazy: Klart fall av separationsångest :angel:

Haha jag älskar att rensa! :D Känslan när det blir en massa plats över är fantastisk ju!
Och så tänker jag att någon annan blir glad att få köpa mina gamla prylar. Win win win!

Däckad i sängen och orkar inte hasa mig ner och äta den middag jag borde ätit för några h sen.
Imorgon tänker jag ta sovmorgon. Ååååh!❤️

Tittar på SIHS och surar över en ytterst onödig kommentar som jag fick idag och som tydligen skulle vara rolig :meh:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 658
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 254
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 31 32 33
Svar
642
· Visningar
18 746
Senast: sthu
·
Tjatter Nu söker jag en bok på det mest kryptiska sättet nånsin eftersom jag bara kommer ihåg en enda grej från den, men det kan ju va så att...
Svar
2
· Visningar
512

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka