Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förlåt men... det låter rent ut sagt skittråkigtTack!Detta provet handlar främst om historiska filosofer inom kemin (snark)
![]()
Fy så tristJaha, budgetnedskärningar så jag kommer inte ha kvar mitt jobb efter januari
Är visstid och planen var att de skulle anställa mig på en vakans, men nu får de inte göra det eftersom det ska skäras ner på allt.
Jävla skit! Jag som gillar mitt jobb. Och det är ju inte högsäsong för lediga jobb just nu heller. Och precis missat söka en tjänst på verket intill som gällde mitt område.. Mailade in en spontanansökan dit men statligt är ju byråkratiskt....
Haha ja verkligen aptråkigt! Vi får se hur det gick men det kändes bra iallafall!Förlåt men... det låter rent ut sagt skittråkigt
Hoppas i alla fall det gick bra (om du skrivit det nu)
Duktig du är som kan ge bort saker så där direktPust! Köket är nedpackat. 8 kassar med grejer till second hand. Hade dubbelt av mycket och en hel del prylar vi inte använt sen vi flyttade sist. Lika bra att hiva det!
Känns bra det här.
Duktig du är som kan ge bort saker så där direkt
Jag har också plockat ur köket hur mycket saker som helst som vi hade dubbelt, trippelt eller fyppelt av... men jag måste "mellanlagra" på logen innan jag kan göra mig av med sakerna
Klart fall av separationsångest
![]()
Hoppas du tillät dig glassenSugen på glass.
Funderar om jag ska tillåta mig det.
Jag är ju ändå lite sjuk...