Vad gör vi? Del XCV

Blir jul även utan nyputsat silver konstaterade jag. Måste köpa silverputs nämligen.
20181223_104118.webp

Känns som vi har massor att göra och ingen tid innan min mamma och bror kommer för julen.
Måste motionera hästen också.
Går ju inte fortare för att jag stressar heller, men just denna minut har jag lust att bara gå och lägga mig under täcket.

Om du har aluminiumfolie och bakpulver hemma klarar du dig utan tripp till affären
Googla så får du se. Enkelt, billigt och mer miljövänligt.
Jag vet men det funkar inte så bra med det gröna luddet som de står på. Andra saker och bestick funkar det utmärkt på. Men det putsar jag så sällan ändå, rätt förvarat så slipper man :)
Men allt som står framme för jämnan behöver lite omvårdnad.

Alla är ute. Jag sitter själv, njuter av ensamheten och funderar på om jag ska ta en kopp te. Tror jag gör det.

Har suttit och tittat igenom mina fina symönster. Oj vad sugen jag är på att sy! Efter jul ska jag åka och hämta alla tillbehör så jag kan slänga ihop en kjol eller nåt annat enkelt.

Jag ska dammsuga. Det är bara sovrummet och badrummet men ändå drar jag mig för det :arghh::cautious: Jag önskar att jag kunde använda min sladdlösa dammsugare men den går inte att använda på mina mattor (ett fårskinn och en ryamatta) :meh:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 658
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 254
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 31 32 33
Svar
642
· Visningar
18 746
Senast: sthu
·
Tjatter Nu söker jag en bok på det mest kryptiska sättet nånsin eftersom jag bara kommer ihåg en enda grej från den, men det kan ju va så att...
Svar
2
· Visningar
512

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka