Vad gör vi? Del XCV

Jag har fått nackspärr. Igen! O_o Var ju inte länge sen jag hade just nackspärr.. Fattar inte vad jag gjort, plötsligt kan jag inte vrida på huvudet ordentligt. Har inte gjort nåt ovanligt eller suttit dåligt eller nåt sånt. Nåja, det går över. Blir kul att köra bil till jobbet om jag inte kan vrida på huvudet :cautious:
 
Nicke-tröja klar! Det blev bättre än jag trodde.
IMG_20181211_205404.jpg
 
Hoppas, hoppas att han snart är hemma hos dig! Katter är lite luriga, helt plötsligt kommer de bara tillbaka, som om ingenting har hänt och bara "jaha och vart är käket"? :cautious:
Han brukar dock inte vara nån som vandrar iväg :(
Börjar tappa hoppet, har letat på alla möjliga och omöjliga ställen. Och tårarna har börjat rinna och tycks inte ta slut.
 
Han brukar dock inte vara nån som vandrar iväg :(
Börjar tappa hoppet, har letat på alla möjliga och omöjliga ställen. Och tårarna har börjat rinna och tycks inte ta slut.
Jag och exets ena kisse försvann under vintern och han var omöjlig att finna, när vi bodde på landet utanför Halmstad. Vi letade överallt. Trodde han försvunnit för gott (en 5 årig kastrerad, chippad hankatt)
En vecka -10 dagar senare satt han på förstubron som om inget hade hänt och ville in o äta :crazy:.
 
Jag har levt tillräckligt farligt för ikväll! Dags att lägga mig när datorn plötsligt ville starta om och jag hade inte sparat mitt dokument. Kollade bara att dokumentet var återställt (det var den till 99%) och sparade(!!) innan jag stängde av datorn igen. Jag tror att den sa åt mig att gå och lägga mig så jag lyder order innan den får för sig att äta upp filen istället :cautious::p
 
Har jobbat undan morgondagens arbetsuppgifter. Nackdelen är att klockan nu är typ 02 :meh: Fördelen är att jag inte behöver jobba imorgon. Tar således fet sovmorgon. Slängde iväg ett jobbmail och bara ”om det är ngn som har synpunkter på detta så säger jag upp mig”. Känns som att jag har varit tydlig i saken :laugh:
 
Mina lår är sämre än någonsin. Det sticker och hugger i dem. Det är omöjligt att somna pga smärtan. Tillbringade förra sommaren med alla möjliga undersökningar men man hittade ingen orsak till mina problem. Det stressar mig väldigt.
 

Liknande trådar

Svar
522
· Visningar
27 905
Senast: Mineur
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 593
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 462
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp