Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför inte ta det lite lugnt och läka?

Min kiropraktor rekommenderar alltid promenader och motion, men att undvika kroppsarbete och stärka muskulaturen så musklerna stöttar ryggen.
Skärp dig, människa!
Arbetet var ok:at av kiro ,det var inte så betungande att vrida lite med kobenet på den murkna stommen och bära bort dom glasen som ska sparas.
Går gör jag varje dag 6-10km

Somnat på soffan i omgångar. Varit kallt så tur man har värmefilten. Men sängen nu.
Öppnade Aladdin asken halvt i sömnen med och slukade några praliner.

Vaknat. Skit också. Det är lite för sent nu att komma på att jag glömde mitt magnesiumtillskott igår kväll. Så nu får jag sota för det. :turd::down:

Inte lyckats äta frukost idag då det varit stressigt med doktor besök och besök till ambassaden. Lyckas sätta mig ner när jag kommer tillbaka till kontoret för gröt med honung.

Det första som dyker upp i min newsfeed är den förbannade ödlan som tappar sina fjäll :yuck::yuck::yuck::yuck:

En Pipa pipa där ungarna kläcks eller en caecilian under dematophagi kan jag titta på vilken dag som helst men den där förbannade ödlan får mig att bli helt olustig och att må illa :down:

Har du funderat vidare på att testa Diane än?

Doktorn: "Vi har inte mer än ett sorts p piller så det kan du inte få".

Helt ärligt alltså, universitetets (det finns liksom över 50 000 elever här som ska använda den) hälso central har inte mer än ett sorts p piller i sitt apotek, därmed vägrar doktorn att skriva recept på något annat eller hjälpa en till något ställe som faktist kan hjälpa en. Fick kräm igen (som hjälpte ingenting när jag hade den förra gången) och hon försökte skriva ut doxycycline igen (där sa jag ifrån och påpekade att jag använt det i flera månader förra året, det hjälpte inte mot aknen, jag blir alldeles yrslig och det får mig att må illa och tappa aptiten).

Väldigt less och tycker att det helt sjukt att där jag fått mest hjälp än så länge är från ett apotek i Borneo :confused: Jag får gå in där nästa vecka och kolla om jag kan få Diane utan recept eller om de kan hänvisa mig till en GP där som kan skriva ut ett recept.

*kvinna med hälsoproblem relaterat till hormoner = du får hjälpa dig själv annars är du lämnad till ditt öde*

God morgon! Jag råkade äta müsli med yoghurt idag istället för tvärt om.
Det blev lite väl mycket müsli för att vara gott.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 517
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 211
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 376

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka