Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej tråden!

Haft så mycket att göra att det tagit så lång tid att läsa ikapp :p

Veckan började skit, men igår kändes det som att det vände :) Hade en toppenlektion på superroliga hästen. Hästbyte nästa vecka men hoppas jag får behålla henne en runda till :bump:

Påbörjade även ett nytt tillsynsprojekt igår med första inspektionen. Gick över förväntan vilket var väldigt skönt!

Funderar på att gå ut och ge ponnyerna lite hö. Och prata en stund. Behöver ta in ved också, glömde påminna sambon om det innan han åkte och jag kan bära så ynkligt lite att det blir många vändor...

Köpte färdig gnocchi till middag, ska klura ut någon sås till.

Taggad för att få lyssna klart på sista kvarten av "Björnstad" när jag släppt av kollegan längs vägen :banana:

Huvudvärken brukar bli bättre när jag besöker kiropraktorn men nu har jag haft stadig nästan-migrän-huvudvärk sen jag var där i onsdags och börjar bli lite less. Piller hjälper inte mer än marginellt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 591
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 219
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 378

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka