Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ätit lite större mellis så att jag överlever till sen middag. Två timmar tills jag ens ska åka till jobbet igen, och när det blir mat sen vet man ju inte....

Ibland kan verkligen små saker göra stor skillnad! Som idag. Hela dagen kändes seg och trots att jag skyndade mig så mycket som möjligt började jag inse att det kanske inte skulle finnas tid till att handla efter jobbet. Alternativt skulle jag kunnat handla, men fastnat i rejäla bilköer och "aldrig" kommit hem.

Så plötsligt dök det upp några på jobbet, lite tidigare än de brukar komma dit. De satte direkt igång och hjälpte till med olika saker som resulterade i att jag kunde sluta tidigare än vad som egentligen står på schemat. Inte jättemånga minuter, men tillräckligt för att jag lätt skulle hinna till affären och hem innan det blev några köer alls. Så underbart snällt! :love:

Det räddade utan tvekan hela min dag. Dessutom hittade jag en ny choklad i affären som jag velat prova men som inte funnits där tidigare. Nu ska jag bada, sedan ska jag äta choklad och vila! :d

Trött, hungrig och stressad. Tuggar paranötter från jättepåsen jag köpt med mig. Skönhetsmissen har försökt stjäla en men tappade den på halva vägen ned från skrivbordet. Jag har telefonmöte om en halvtimme, helt orelaterat till min jobbstress, och ska försöka tagga ned lite. Hinner iaf steka upp några falafelbollar och göra couscous med lök och tomat. Fett med ketchup på så blir det en anständig middag.

Brunetten stirrar gulögt. Hon är arg för att hon inte fått gå upptäcktsfärd i trappen idag, och klia klorna på grannens enorma döttmatta.

Huvudvärken brukar bli bättre när jag besöker kiropraktorn men nu har jag haft stadig nästan-migrän-huvudvärk sen jag var där i onsdags och börjar bli lite less. Piller hjälper inte mer än marginellt.
Jag brukar aldrig få migrän av kiro,men förra fredagen fick jag det och det höll i sig tills i tisdags,tack o lov så funkar mina Imigran utmärkt.

Ta in hästen från hagen själv, check.
Nu sitter jag och försöker pilla ihop en film av de klipp pojkvännen fick ihop från dagens stallvistelse (bilden nedan är en screenshot från ett av dom)
16715979_1463228210363368_4946600713824787790_o.jpg

Skulle åkt till min "flört" ikväll, men jag är helt slut så jag avstår.
Meeeeeen det är äntligen helg och nästa vecka blir det en lugn vecka och sen är det LOV!:banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 595
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 220
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 378

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka