Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Aj min fot är sämre idag! Redan igår var den det, så jag hoppas att det vänder snart! Vill kunna gå normalt.

Kram på dig! Var bara försiktig och låt foten tala om för dig hur den mår.

Jag har hamnat i världens konstigaste dygnsrytm. Däckar vid nio, tio på kvällen och vaknar halv fem :meh:

I dag ar jag sur. :down: Jag har dragits med en forlamande trotthet ett tag, sa fick jag veta att det ar en njursjukdom och med behandling (mest att totalt andra kost och ta bort i stort sett allt salt, potassium och mattat fett) haller jag inte pa att "do" flera ganger om dagen utan ar mer jamn trott och orkar ta mig over "maste" trosklar. YAY :D I morse vaknade jag med den varsta onda ryggen :banghead: sa nu KAN jag inte gora det jag tankt for ryggen protesterar. Det kanns som om nagon slagit in en hammare mellan skulderbladen ... sa har sitter jag och beklargar mig. Sur som attika, men i morgon har jag bestamt att det blir battre.:p

Någon som kan tänka sig att ta min diabetes i några dagar? SÅ man får sova och vakna utan att spytarmarna ur sig?

Fuck this shit!

Annars kommer det bli en mycket intressant dag idag :) Planläsning och offerering med chefen :banana:

Hipp hurra för @hastflicka idag! :banana:
59c9dcad6d0428f77cbe707385d107f1.jpg

Grattis på din dag @hastflicka :bump:

Allmän info:
Om jag skriver och stavar sämre än vanligt så beror det på att jag tydligen tyckte det var en kalasbra tanke att hälla en mugg kaffe med mjölk och socker över tangentbordet som start på dagen, är inte helbra att skriva på nu så även om jag ser att det blir fel så kommer jag nog inte rätta, om det inte är absolut nödvändigt.
(vissa tangenter är väldigt sega eller ja klistriga under typ :arghh:)
Fråga om det är omöjligt att förstå eller så kanske ni får läsa roliga/knepiga saker och inte ens märker det utan det hela bara blir helskoj.
Morgon morgon alla.

Grattis på din dag @hastflicka :bump:

Allmän info:
Om jag skriver och stavar sämre än vanligt så beror det på att jag tydligen tyckte det var en kalasbra tanke att hälla en mugg kaffe med mjölk och socker över tangentbordet som start på dagen, är inte helbra att skriva på nu så även om jag ser att det blir fel så kommer jag nog inte rätta, om det inte är absolut nödvändigt.
(vissa tangenter är väldigt sega eller ja klistriga under typ :arghh:)
Fråga om det är omöjligt att förstå eller så kanske ni får läsa roliga/knepiga saker och inte ens märker det utan det hela bara blir helskoj.
Morgon morgon alla.

Ska man hälla något i tangentbordet är det bäst med sockerfri koffeindricka ;) :D Fråga inte hur jag vet det... :cautious:

Exet hällde kaffe i tangentbordet en gång (plockade isär laptopen och fick det att funka bra igen :up:) men som den datanörd han och hans kompisar är fick han höra MÅNGA Java-skämt :rofl:

Funderar på vad jag ska göra med taklampan. Den har 10 armar varav en har gett upp och lyser inte. En annan arm är het och lyser lite svagare än den ska. Borde jag prova byta lampa på den armen eller ta bort den lampan helt?
Så många frågor inga svar. :confused:

Eftermiddagen är fylld sv möten.

Skönt kroppen att få en paus från städningen.

Känner mig väldigt öh tja oproduktiv varje eftermiddag men vad fasen. Inget jag kan göra något åt.

Mår än värre idag men ska ta en långsam promenad till affären i solen.
Behöver komma ut lite.
Hade ju planerat att köpa semla till sambon idag men affären här har så tråkiga så blir nog inga.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 652
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 241
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 580
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 392

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka