Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har ju inte riktigt fattat hur hund:devil: tagit sig ut på vägen (som tackolov är extremt lågtrafikerad)
Idag släppte sambon ut honom och stod sen och verkligen kollade. Efter tio minuter ser han hur hund:devil: kryper UNDER gunnebostängslet. Stängslet är dikt mot marken, så han måste verkligen trycka sig genom. Ska man däremot försöka få honom krypa under något, ja då går det ALDRIG :banghead::banghead::banghead:

Djur :meh:

Varit hos barnmorskan och sen till bilverkstan och betalat en räkning, fått en bil utdömd ( :banana: ) och tid för den jag kör nu som behöver hjälp med en dörr och ett framlyse (hjälper inte att byta lampa) och så kontroll av webaston som inte startar längre.

Försöker få ordning på kaoset som är på jobbet... :crazy: Tur att det ändå är fredag! :bow:

Var glad att du inte är i Jämtland, det är total ishalka mer eller mindre överallt så lastbilen med riggen tar sig inte dit den skulle. Dvs jag sitter nu och ringer runt i panik för att få tag på en alternativ plats. Inte direkt lätt när det gäller en 20 fots container :crazy:

Var glad att du inte är i Jämtland, det är total ishalka mer eller mindre överallt så lastbilen med riggen tar sig inte dit den skulle. Dvs jag sitter nu och ringer runt i panik för att få tag på en alternativ plats. Inte direkt lätt när det gäller en 20 fots container :crazy:
Å fy! :crazy:
Nä vi har jättefint väder, bara ovanligt mycket körningar och för lite folk... Såklart så var det långkörningar också så bilarna är liksom inte kvar i stan... :meh:

Så var det här imorse. Skitäckligt!
Sambo behövde bara trycka lite extra på gasen på subban med rätt nya dubb för att den skulle sticka :crazy:

Mötte långtradare på kringelkroken som körde Max 40. Det gör de inte annars...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 59 60 61
Svar
1 200
· Visningar
44 012
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 192
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka