Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis kommit hem från jobb. Alltså, det ser ut som KRIGET här! Någon som har tips på hur man blir en organiserad person som har städat hemma? Jag har just nu inga rena gafflar ens.. och får hoppa över högar med kläder. Sitter just nu på en annan klädhög vid dator. Måste tvätta också, är inne på mitt näst sista par trosor :cautious:

Varit på Kurs idag, hela dan. Skit-tråkigt!
Ringt till Ackis och hörde hur långt de har kommit med min titthålsop. Nu verkar som det blir av i mitten av mars:mad:...
Fick kallelse till rtg i Enköping igen, den 9 mars. Så nu fick jag flytta på min tandläkartid - igen...:banghead: Fick tid först i april till tandis.
Så i morgon måste jag prata med min chef på jobbet. Om att få ledigt 9 mars.
Har iaf lämnat in ledighetansökan till Relaxresan i mars, men ännu inte fått något svar. Den ska vara betald senast på fre, så jag får gå till Tinget då. De har inte Swish eller bankkonto, så man måste ta ut kontanter till dem

Har precis kommit hem från jobb. Alltså, det ser ut som KRIGET här! Någon som har tips på hur man blir en organiserad person som har städat hemma? Jag har just nu inga rena gafflar ens.. och får hoppa över högar med kläder. Sitter just nu på en annan klädhög vid dator. Måste tvätta också, är inne på mitt näst sista par trosor :cautious:

Nej, men alltså kommer någon med den ultimata lösningen kan de väl säga till.

Häromdagen hittade jag en grapefrukt i sängen när jag vaknade. Typ vaknar och öppnar ögonen och den ligger en grapefrukt framför mig O_o Hur den kom dit vet jag inte, nu har den tagit sig till väskan, låg i hyllan ett tag emellan.

Vet inte vad jag ska säga om dagen. I grund och botten har den varit bra, men ihopsläppet var verkligen en mardröm. Har svårt att släppa det, trodde inte de skulle vara så galna på varandra. De har trots allt gått ihop innan.

Nåväl, kontaktade köparen av halvbrodern till min häst. Det har varit lite problematiskt med ihopsläppet där, men igår hade hon sett dem stå och klia varandra. Så nu behöver vi inte oroa oss mer :) Således behöver de inte köpa halvbrodern jag har kvar. Har lagt ut honom på annons, men han tycker jag mer om än den jag sålde, så jag får se om jag kan skiljas från honom.

Jag har aldrig, tack och lov, behövt uppleva en släktings bortgång, men idag hände det.
Jag fick ställa in en lektion, men resten lyckades jag på något sätt genomföra. Har bara längtat efter att få åka hem så att jag kunde släppa ut sorgen.
Jag är i alla fall lättad över att mormor inte bröt ihop totalt.

Beklagar förlusten :cry:

Kryper ner i sängen och tittar på film.

Ska nog ta en sömntablett så jag kan sova ok i natt trots värken :arghh:

Snart fredag :cautious:

Längtar efter nästa veckas ledighet. Känner att jag verkligen behöver det nu :crazy:

Dödstrött. Fryser och har hjärtklappning.
Undrar om mitt blodvärde har dippat rejält igen. Ska på provtagning om halvannan vecka så det lär visa sig.
Förbaskade osamarbetsvilliga kropp.

Dessutom är det kallt inne, jag har ont i kroppen och vill inte gå ut och elda. Men det lär knappast bli varmt utan att jag eldar i pannan.

Svårt att få tag i bra tjänstefolk nuförtiden.....

Undrar om mitt blodvärde har dippat rejält igen. Ska på provtagning om halvannan vecka så det lär visa sig.

Dessutom är det kallt inne, jag har ont i kroppen och vill inte gå ut och elda. Men det lär knappast bli varmt utan att jag eldar i pannan.

Ja, den där Någon Annan är jäkligt slö :cautious:

Ta hand om dig :heart

London inställt.
Mina föräldrar har krockat med en älg, gudskelov överlevde dem och mår under omständigheterna bra, som det verkar blev det bara några små skråmor, eventuellt något brutet revben.

Vilken jävla skit dag.

London inställt.
Mina föräldrar har krockat med en älg, gudskelov överlevde dem och mår under omständigheterna bra, som det verkar blev det bara några små skråmor, eventuellt något brutet revben.

Vilken jävla skit dag.
Tråkigt men skönt att dom klarade sig bra .Vi får nästan lika många trafikälgar som vi skjuter på hösten !Det beror på att vinterbetet ligger på våra marker och massor med älg flyttar dit på vinten .Plåt finns det massor av men liv går inte att ersätta :heart

Är jag den enda som har och har haft en bra dag?
Ska jag pipa på något så är det att jag har 4km till affären och är väldigt sugen på en semla ,men bilen är kall och det är mörkt ute.

Då är vi två som tröttnat på kroppen och som du säger bra tjänstefolk är svårt att hitta :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 477
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 197
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 376

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025
  • Tandfen utan kontanter

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka