Snart dags att jobba igen. Har varit ute i snön på lunchen för att hämta ut en dvd som är en överföring från en 29 år gammal vhs. Spännande!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en bra ide att gå utbildningen med vissa mellanrum .Vi på frg gör det varje år .Nu har dom ändrat i bokstäverna så jag vet inte vad det heter .Då ingår första hjälpen hlr och hjärtstartare .Då vi ofta hjälper till på större evenemang så verkar det som arangörerna kräver det av oss !Har du gått första hjälpen-kurs förut? Jag har kursdiplom sedan tidigare men funderar på att ta en uppfräschning.
Här är det bara -13 nu några mil närmare gränsen var det -30 inattÄven jag vill gnälla över kylan,dock inte inne men det blåser eskimåer ute
Så jag tänker tända kaminen nu.
Vi har -4 och det är inte så farligt ,men vinden.....................iskallt!Här är det bara -13 nu några mil närmare gränsen var det -30 inatt
Jag fick också brev från Försäkringskassan i veckan. Jag hade tydligen fått för mycket bostadsbidrag år 2015 så eventuellt får jag betala tillbaka typ 2500 krDamp precis ner ett trevligt brev från försäkringskassan...
*Skjut mig*
Vårt brev handlade om samma sak, dock ville dem ha tillbaka en lite större summa av ossJag fick också brev från Försäkringskassan i veckan. Jag hade tydligen fått för mycket bostadsbidrag år 2015 så eventuellt får jag betala tillbaka typ 2500 kr
Hoppas ditt inte var ännu tråkigare än mitt.