Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har också haft en bra om än jäktig dag.
Fikade innan jag åkte hem och sen fick jag underbar god mat efter att vi handlade.
Sen var vi till kompisarna och diskuterade kryssningen i helgen.
Nu sitter vi i soffan och myser en stund

Klänningen färdig. Jag ser ju dock ut som hej kom å hjälp mig på foto när jag ska ta själv, så ni får inte äran att se den. Kanske om jag får hjälp att fota senare. Lite hungrig, haft ont i huvudet sen jag kom hem från Borlänge :down:

Kollar på Det okända och njuter av en kopp te i min älskade Ior mugg :love: Känner mig ensam och allmänt less och matt idag. Skulle verkligen inte göra något med lite sol och värme nu

Mycket på jobbet blandat med stunder då jag och kollegan satt i fikarummet och snackade skit. Stallet efter jobbet och dessutom har jag varit ute och sprungit. Nu äter jag kvällsmat och kollar på finalen av Masterchef USA.

Sov länge idag, drog till gymmet efter frukost och det gick väl sådär, tycker inte jag hade den ork och energi jag hade behövt men passet blev gjort alla fall. Sedan åkte jag hem och tog en riktigt varm och lång dusch, sedan var jag lite piggare :up: Har växlat tv tittande med plugg resten av dagen.

Ätit några smörgåsrån med en kopp te till. Pratat en sväng med pappa i telefon. Borde packa en väska inför Skåne-trippen imorgon. Ska försöka komma iväg på fm efter jag städat på trafikverket.

Vi ligger i sängen och är trötta. Katten har just avslutat sin vansinneslek över hela sovrummet, matte har jobbat, köpt en lång hästjacka på hööks:up: för att REA är tevligt, sjukgympat och vait på ca 1 timmes stavpromenad. Nu har jag bäddat ner oss i sängen och vi ska titta när andra sliter i elitstyrkans hemlighet

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 477
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 197
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 376

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka