Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grattis @lil-sis! :banana:

5055454598_c4fcc48a2b.jpg

Grattis @lil-sis

I dag har jag avverkat ett lakarbesok och sett till att Michico fick sina hovar verkade. Det har regnat som skjutton HELA dagen i dag och nu ar jag tamligen trott pa regnet. Det ar dags for det att torka upp lite igen.

Tjohooo!

Hör ett märkligt lite gnisslande ljud oc h plötsligt har jag starka strålkastare rakt in genom fönstret.

Tittar och ser en skogsmaskin som sakta tar sig fram i kanten av grannens f.d. salixåker. Kanske innebär det att jag får ljus och utsikt? Grannens alla gigantiska popplar kanske äntligen ska bort? Jag har fått ringbarka ett helt gäng av de närmaste men de tar oändliga tider att få kål på. Har väntat på att de skulle tas ner och kanske är det nu det händer. :banana:

Kanske till och med att hela "salixåkern" - full av lårtjocka björkar och halvhöga granar - ryker?

Har fått ett eget rum och idband nu. Jag som trodde att det bara skulle bli en snabb sväng genom jourvårdcentralen och ut igen med kryckor. Nu verkar det bli röntgen
Nämen oj, vi fick ta vägen genom jourvårdcentralen med sonens klämda hand, det gick ruskigt fort ner på röntgen därifrån också.

Pälsfröken ligger i soffan och spanar, ser hon någon ortoped rusa förbi ska hon snabbt skicka den till @cili.
Har även intagit en grym blick så det ska gå extra fort. :banana:
(mms skickat till @cili med bevis)

Jag själv är lite bekymrad för @cili vad det gäller djur, först hund nu hästen allt måste vara p.g.a staden? hmm ;)

Pälsfröken ligger i soffan och spanar, ser hon någon ortoped rusa förbi ska hon snabbt skicka den till @cili.
Har även intagit en grym blick så det ska gå extra fort. :banana:
(mms skickat till @cili med bevis)

Jag själv är lite bekymrad för @cili vad det gäller djur, först hund nu hästen allt måste vara p.g.a staden? hmm ;)
Katterna verkar gå bra, och hästen står på annan postort så det är nog inte pga Västerås i sig ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 475
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 193
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 376

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad läser du just nu?
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Gps-halsband