Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och har lite komplex över vikten. Som vanligt.
Ska ut till stallet snart och rida om jag inte har för ont. Igår blev det bara en halvtimme pga smärta men det känns lite bättre idag tror jag. Ska smörja med liniment det brukar kännas bättre då.

På plats i Göteborg, sovit en natt och ska strax bege mig mot skolan. Nu börjar den sista platsbundna kursen (som pågår i två veckor), sen är jag fri att befinna mig i Västerås på heltid :bump:

Det kvarstår bara att flyttstäda och packa ner det sista under tiden jag är kvar här i Gbg. Vansinnigt tråkigt, men finns inte så mycket till alternativ. Snart är det över!

På plats i Göteborg, sovit en natt och ska strax bege mig mot skolan. Nu börjar den sista platsbundna kursen (som pågår i två veckor), sen är jag fri att befinna mig i Västerås på heltid :bump:

Det kvarstår bara att flyttstäda och packa ner det sista under tiden jag är kvar här i Gbg. Vansinnigt tråkigt, men finns inte så mycket till alternativ. Snart är det över!

Tycker mycket om att du kommer till Västerås :love:

Nu ska vi få till en kväll hos @Ninnurur bara ( tycker jag, vad ni andra tycker skiter jag i :angel: )

Du kan vara lugn @ainasoja, jag har ringt och elen ska kollas så fort det går idag förhoppningsvis innan lunch.
Det skulle passa mig bra då jag har tvättstugan idag.:yuck:
(Hörde jag att det är måndag och ja måndag 13:e ja så var det ja)

Host och snor och snörvel.
Måste gå upp och äta lite snart.
Hann ändå njuta av en underbar helg även om jag inte var helt kurant.
Dansade tom även om det inte gick super men sambon ger mig trygghet så kanske kan bli mer dans framöver.
Får träna hemma haha

Klämt igenom katten idag igen.
Igår när jag var i källaren hörde jag distinkta dunsanden ovanför mig. Gick ut och hittade två katter på förstubron. De låg i fast grepp om varann. Min hade tänderna rejält begravda i den andra kattens haka. Inga skrik, bara brottning.
När jag kom karskade han upp sig och den andra katten drog iväg. Hela trappan var full av hårtussar.

Hittade inga skador mer än ett litet ytligt hål på bringan och han klagade itne när jag palperade igenom honom. Verkar som om hans enda men är lite mindre päls. Vilket bara är bra.Han hårar kopiöst....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 658
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 254
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 580
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 401

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?

Hästrelaterat

Tillbaka