Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på jobbet :) Hade lite ont i axlarna i går när jag kom hem och imorse när jag vaknade.. men nu så pang så började det göra fantastiskt ont i vaden :crazy: Säkert bara överansträngning från helgen, men ändå störigt!

Nu har jag diskat halva disken, ska strax ta och äta lite, och funderar på hur länge potatis kan ligga innan man måste tillaga den, dvs oskalad potatis..

Precis pratat kort med en vän som var hysteriskt chockad, en nära vän till henne (som jag inte känner men hört talas om i många år) har helt oväntat avlidit och jag hade inte tid att prata, dumma tvättstuga.
Känner mig hemsk men ska ringa så fort jag bara kan, fick henne att andas och påminde om att hon behöver äta och dricka.

Elen hemma är kolllad @åke och @ainasoja, tydligen plasten i ramen runt tyckknappen som lät ordentligt samtidigt som lampan gick sönder, inga elfel och jag känner mig såå dumförklarad men ramen är fixad så nu är det väl som det ska igen då.
Han som var här och kollade tyckte inte alls det var såå konstigt att jag reagerade för det lät verkligen mysko, lustiga prylar ibland.
:o:up:

Precis pratat kort med en vän som var hysteriskt chockad, en nära ven till henne (som jag inte känner men hört talas om i många år) har helt oväntat avlidit och jag hade inte tid att prata, dumma tvättstuga.
Känner mig hemsk men ska ringa så fort jag bara kan, fick henne att andas och påminde om att hon behöver äta och dricka.

Elen hemma är kolllad @åke och @ainasoja, tydligen plasten i ramen runt tyckknappen som lät ordentligt samtidigt som lampan gick sönder, inga elfel och jag känner mig såå dumförklarad men ramen är fixad så nu är det väl som det ska igen då.
Han som var här och kollade tyckte inte alls det var såå konstigt att jag reagerade för det lät verkligen mysko, lustiga prylar ibland.
Vad bra att dom kollade upp det så snabb

Har tvingat mig själv till att ha en grymme dag trots rejält kass start på dagen (tack diabetes :mad: ) och nu kom dessutom rolig låt på radion och solen lyser.

Ska tvinga mig själv till att ha fler grymme dagar tror jag. :D

Där kom posten ! Får kolla om hjälpmedelscentralen skickat rätt saker den här gången då .Tråkigt att behöva betala lika mycket för ett huvudband som för masken jag beställt och inte fick !

Precis pratat kort med en vän som var hysteriskt chockad, en nära vän till henne (som jag inte känner men hört talas om i många år) har helt oväntat avlidit och jag hade inte tid att prata, dumma tvättstuga.

Tråkigt med vännen, men du finns där och fick henne att lugna ner sig.

Ang elen så var det bra att dom kollade den snabbt. Hellre ringa engång för mycket och känna sig dum än en gång för lite.

Vettig kille som kollade det och förstog varför du reagerade :up:

Försöker skriva ett personligt brev.. jag HATAR att skriva personligt brev...

Hehehe, jag trodde du menade ett personligt, personligt brev och undrade varför du inte bara slängde iväg ett mail eller skrev öht om du inte gillar det. Men jag antar att du menar ett jobb personligt brev? Lycka till! Jag avskyr det också, så lätt att trassla in sig i floskler och sedan skriva en rysk roman :up:

@ainasoja han är dalmas måste vara därför han är vettig och inte urblåst som infödda västkustbor (ja man blir urblåst av vädret ju!)
/västkustinflyttad hur tänkte jag där? dags att flytta snart tror jag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 658
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 254
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 580
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 401

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?

Hästrelaterat

Tillbaka