Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag trodde du ville det eftersom du verkade ledsen över er jul och utfallet.
Om du inte vill kan du be henne dra dit pepparn växer, men jag skulle försöka hitta ett annat förhållningssätt om jag var du. Du verkar ändå behöva folk omkring dig som bryr sig om dig.
Vore det verkligen bättre att vara ensam?
Jag är fortfarande ledsen över det som hände vid jul. Det här gör inte saken bättre. Men jag orkar inte göra något åt det.

Det där med sociala kontakter är svårt. Jag tror att jag aldrig kommer att klara av det.

Kram, tack för omtanke. Jo, just nu är det mörkt och känns inte som det kommer bli bättre på ett tag. Tack goda flying spaghetti monster att Buke finns :love:
Men är det en sån där svacka som man bara får härda ut? För såna har jag emellanåt. Skitjobbigt när de pågår, men jag måste bara vänta på att det vänder!
STOR KRAM!

Tanten är bra på att elda så nu är veden slut inne så det får bli ett träningspass med att forsla in massor med ved igen! Får bli några vändor sedan vila så man inte riskerar något och på igen .Behöver röra mig då jag ätit tårta på jobbet och 2 semlor alldeles nyss .

Tanten är bra på att elda så nu är veden slut inne så det får bli ett träningspass med att forsla in massor med ved igen! Får bli några vändor sedan vila så man inte riskerar något och på igen .Behöver röra mig då jag ätit tårta på jobbet och 2 semlor alldeles nyss .
Och snacka inte bara om att vila. Utan gör det också. Din kropp mår nog bättre av 2 semlor än all överarbetning och slitage du utsätter den för annars;):angel::D

Och snacka inte bara om att vila. Utan gör det också. Din kropp mår nog bättre av 2 semlor än all överarbetning och slitage du utsätter den för annars;):angel::D
Jag tar det lungt .Det får ta hela kvällen att gå 10 gånger till vedboden .Sitter och vilar och kollar på buke .Känner inget än så det går bra .Det minsta jag får känningar så avbryter jag och fortsätter någon annan dag

Jag tar det lungt .Det får ta hela kvällen att gå 10 gånger till vedboden .Sitter och vilar och kollar på buke .Känner inget än så det går bra .Det minsta jag får känningar så avbryter jag och fortsätter någon annan dag
Det låter bra det. Ibland känner man inget förrän dagen efter heller, så var rädd om dig!

Har jobbat.
Sen åkte jag till Plantagen och Ikea och handlade.
Är ledig tis och tor denna vecka pga kurs ons och fredag. Så i morgon ska jag ta mig till Centralbadet och simma lite. Om jag vaknar i tid...
Har BS i morgon med. Vi skulle träffas på Tinget

Hästarna inne, hunden och mannen hängde med till stallet och hunden fick springa lös en stund med stallägarens hund. Nu har jag målat ett lager färg till på badrumsskåpet. Räknar med att jag får måla lika många till imorgon innan det är klart. Sedan ska tapeterna rivas ner. Sedan nya upp. Måla listerna. Montera skåp på väggen.

Sedan måste jag fundera ut vad nästa projekt ska vara.

Har gjort befriande lite idag.

Men simmat har jag. Drämde till med 700 meter. Vilket inte är illa eftersom det är tredje gången jag simmar på flera år. 400, 500 och nu 700. Hade kunnat simma lite till men besinnade mig och klev upp. Tror att morgondagen blir lite stram i musklerna ändå....:D
Jag är nog rätt duktig.

Semester imorgon också. Då ska jag göra ännu mindre.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 656
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 253
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 580
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 401

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka