Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
16731018_1552285631468944_1838158864_n.jpg

Min häst var väldigt social idag och nosade på mig, dock tyckte hagkompisen jag var spännande och skulle nästan va i knät på mig. :p

Kaffesugen men har värken ifrån helvetet i nedre delen av ländryggen och dom 2 citodonen i kombo med naproxen har inte hjälpt,så jag sitter kvar i soffan en stund till :cry:

Dagens besök på Hästkliniken gav klarhet och hopp :bow:

Allergi mot mögel, damm och huskvalster dvs astma. Pållan blir inte någonsin helt frisk men kan bli symptomfri och må bra i rätt miljö fri från allergenerna.
Lite mer ändringar kvarstår, ny medicin och ändrat foderupplägg. Uppföljning om en månad. Känns bra att vi är på rätt väg nu även om en del arbete kvarstår :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 655
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 251
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 580
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 399

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka