Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hungrig och vill äta frukost. Sitter dock snällt kvar av någon anledning ;)

18301667_10155330873844066_5969467276961218121_n.jpg

Potatisen till sambons middag och lunch puttrar; min middag ska jag ta itu med efter frukosten (ost och skinksallad) :). Nu smakade det himla gott med frukost och kaffe :).

Gahh giv mig styrka att sätta mig ner och jobba.

Smet iväg, postade brev, tvättade bil svängde förbi hästsportaffären och råkade shoppa.

Seeeeeegt idag. KOm igen nu Clara! *pepp,pepp*

blodcentralen ropar! så då är det bara bara gå dit. nervös.
Måste ta och testa mig igen.. Har aldrig fått ge blod tidigare (pga att jag behöver allt själv :crazy:) men nu kanske jag lyckats "tillverka" nog mycket att få börja dela med mig ^^

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå så att jag får promenera ned till campus. Har seminarie hela eftermiddagen med forskare från Italien och Norge. Är lite lagom nervös, även om det mest är föreläsningar istället för "prat-seminarier"..

Sovit middag med barn på magen. Sover nog lite till...

Har även fixat lite papper till företaget och gjort 3/5 delar till första inlämningsuppgiften till administration 2 och läraren har nästan rättat färdigt kurs 1.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
653
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 609
Senast: Vastgota
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 219
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka