Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag käkar piller som andra käkar godis en lördagkväll ,nyser,näsan käns som ett enda stort sår och jag låter som sir väs.Säger inte emot
Tack och lov så klarar jag mig någorlunda på dubbeldos antihistaminer. Har inte behövt börja använda någon astmamedicin ännu
Peppar, peppar ta i trä.
Skjut,skjut!! Så har du grillkött till Buke träffenEn råbock sprang förbi på gården. Han får gärna fortsätta springa till nån annans trädgård![]()
Välkommen i klubbenBörjar misstänka att jag känner av pollen också... Nyst typ 711 gånger och snoret bara rinner, halsen känns knepig också. Tror inte jag har någon påverkan på ögonen iaf, men är ju typ dödstrött så hade väl inte märkt av det så mycket![]()
Passa på och klaga på den värdelösa BS när du har tillfälleHar jobbat och är hemma igen. Haft min BS på besök också. Hen fick inte heller ordning på min tv. Så jag måste ringa Telia i morgon.
I morgon ska jag till Fula huset för att ha ett möte där. Med min psykläkare, sköterskan, min BS och en till från Kommunen. Få se vad de säger...![]()
Hen har börjat bli liite bättre nuPassa på och klaga på den värdelösa BS när du har tillfälle
Fast med tanke på hur dålig den är och har varit så är lite bättre fortfarande mycket dålig.Hen har börjat bli liite bättre nu
Skjut,skjut!! Så har du grillkött till Buke träffen![]()