Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var är du nu då??OMg.
Mamma har supot mig under bordet och samtidigt lovat att lägga in några millar till lägenhetsaffär. Synd att vi inte kan kolla på läggan eftersom vi inte ät i landet mmeeeen hon har tydligen feeling![]()
Lekt bland rosor?Så gör vi en repris...Honkatten kom in kraftigt halt på ett bakben med två pyttesmå sår man knappt kan se, var så här en annan gång för ett tag sen...Undra vad hon hittat på....![]()
Men dom kan väl gå in i stallet??Är trött och fått undan massor i kväll.snart dax för en dejt med John Blund igen
Katterna börjar finna sig tillrätta i stallet mer och mer nu och det värmer i mattehjärtatÄven om jag fortfarande tycker det är lite lätt läskigt att lämna dom ute ensamma om jag åker ifrån stallet och om dom inte kommer på direkten när jag sen ropar
Högt älskade små katteroch lite lätt Crazy Cat-lady varning kanske
![]()
Gå och lägg dig pippinmåste sova,
>kan inte
måste tenta plugga
>kan inte
Suck.
hjälper inte.Gå och lägg dig pippin
intressant
Vi brukar ju vara dem som tjötar på nätterna och då får ju inte min nattliga polare svika när jag är vaken.intressant
får man veta mer-?
jag förstårVi brukar ju vara dem som tjötar på nätterna och då får ju inte min nattliga polare svika när jag är vaken.
Och jag bara kastade mig in och tog på mig skulden.jag förstår
jaOch jag bara kastade mig in och tog på mig skulden.
Borde inte du sova nu egentligen?
Ja men annonsen fanns inte ute änSnart 1/7.... håller tummar och tår för dig