Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jobbat, handlat mat, köpt en säckkärra, ska stå på loppis imorgon och det är tvärs över torget bara, så känns fjantigt att packa in i bilen och åka dit.. Så tar det på kärra istället :)
Lämnade in däcket för lagning, ska tillbaka dit vid fyra och hämta det. Under tiden jag har väntat hemma gjorde jag det vuxna valet att trycka i mig 3 smultronmunkar istället för att göra mat :meh: Underbart väder iaf, så ska nog ta mig tiden att cykla en runda, kan ju behövas :cautious:

Här i södern har vi 13 grader och regn... :cautious:

Tittat på det okända, det händer typ aldrig, och blir lite förundrad över att allt som mediumen(?) säger bara sväljs med hull och hår. Vissa av dem fiskar ju information som bara den.

Jag blev ju klöst av min katt igår. Idag ser det ut såhär :nailbiting::eek:
201705051552143795_sbig.jpg

Hemma. Har bytt däcket, såklart i klänning :cool: Nu behöver jag förbereda för loppisen imorgon, men har ingen energi alls till det. Behöver även diska och städa :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
645
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 555
Senast: Vastgota
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 219
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
379
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Om samvete vs effektivitet
  • GVFÖ 2025
  • Rumsväxter 2

Hund, Katt, Andra Djur