Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men har inte Borlänge figurerat i pressen av och till? Det ska ju finnas "grupperingar" i staden så
det är väl inte så konstigt kanske.

Det finns INGET som ursäktar att en nazist kuppats in. Och jodå, det finns gott om "grupperingar" i länet, Nordfronts-svinen har delat ut flygblad i min byhåla tom.

På trådens ämne så dricker jag rödvin och försöker förbereda mig mentalt för morgondagens förhandling. :nailbiting: Det kommer bli missnöjt hur jag än gör, på ett sätt är det skönt för då kan jag på nåt vis bortse från det och fokusera på sakfrågan. Men jag bävar :arghh:

AFA är en bra försäkring men jag tycker det är skit att så många inte känner till den. Min mamma blev sjukskriven pga Alzheimers (var sjukskriven till sin pension) och det var administratören på hennes jobb som hjälpte till att fixa ersättningen från AFA, ingen av oss hade hört talas om den. Jag var upp med en tårta till henne när allt var klart :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 54 55 56
Svar
1 118
· Visningar
41 165
Tjatter Kissade hundarna i trädgården igår kväll vid 21. Såg något konstigt i ögonvrån och kollade upp. 👽 Nu var det ju tyvärr inte aliens...
Svar
5
· Visningar
392
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 181
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 000
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Uppdateringstråd 31
  • kattförsäkring