Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min sprit jag beställt har kommit till systembolaget. Antar att jag bör komma ur morgonrocken och ta mig till Ljungby.
Krya på dig.Hemma och sjuk. Ynklig och febrig och till råga på allt dängde jag en hel dörr över vänster stortå när jag skulle gå ut ur badrummet. Jag borde alltså inte få vara ensam när jag har feber
Hade sett fram emot att gå och lyssna på Ane Brun på Liseberg ikväll men det lär ju inte hända eftersom jag knappt kan resa mig upp utan stöd. Bah!
Nu har jag i alla fall slängt in en fryst lasagne i ugnen och jobbar stenhårt på att inte somna medan den är igång. Watch this space!
Morgonrock är annars ett trevligt inslag bland alla onepiece![]()
I kväll blir det smörgåstårta då gubben fyllde år igår.
Hej hej! Då har du passerat migVi har passerat Örebro på vägen ner mot Vänersborg där första natten tillbringas![]()
Hova nu. Lunchade i LaxåHej hej! Då har du passerat mig![]()
Du gillar ju inte mig men jag kan vinka åt dig ändå om några minuter.Hova nu. Lunchade i Laxå![]()
Bara ätit svartrot en gång och då var de kokta, och sen marinerade i tryffelolja och inlindade i parmaskinka. Men jäklar vad gott det varKöpte svartrötter i ett ambitiöst anfall i matbutiken... Nu funderar jag på vad det går att laga med svartrötter, är de bäst kokta eller rostade i ugn? Går de att äta råa? Lämplig krydda? Hittade ett recept med svartrot, parmesan och garam masala, vilket känns lite lagom oväntat.
https://www.ica.se/recept/parmesangratinerade-svartrotter-917/
Det enda jag tänker på är vad jag ska äta för gott ikväll![]()
![]()
Så avis!![]()