Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
2 mintu och 2 groggar senare (för min del) har vi avvecklat storleken på kukar och att det är viktigare hur man pumpar än hur stor den är :rofl: jag TROR att hälften är mer eller mindre muslimer här runt bordet. Jag har dessutom frågat bartendern om hon har pojkvän för I tycker hon är söt men har inte vågat säga nått :rofl: Nu är jag inne på tredje groggen.

Spelade med vännen F.
Helt plötsligt fick jag för mig att fråga om vi skulle åka till Falks grav. Ok svarade hon. Vi begav oss.
En mörk väg ledde oss till en ännu mörkare väg som ledde oss till en skog. Gå till fots ett kort tag och sedan var man framme.
942a5915911b3ef97a7791948f79b5b7.jpg

Spelade med vännen F.
Helt plötsligt fick jag för mig att fråga om vi skulle åka till Falks grav. Ok svarade hon. Vi begav oss.
En mörk väg ledde oss till en ännu mörkare väg som ledde oss till en skog. Gå till fots ett kort tag och sedan var man framme.
942a5915911b3ef97a7791948f79b5b7.jpg
Det finns inga spöken där så ni kan åka hem igen.

JB lyser med sin frånvaro.

Och hur farao får man stopp på att FB spelar upp videos med ljud automatiskt när man scrollar? Det är vidrigt under dagstid och outhärdligt på natten.

Var just ute med hunden och idag är världen väldigt liten,det var som att gå rakt in i ett mjölkglas ,kunde inte ens se mina fruktträd som står 20m bort.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 67 68 69
Svar
1 364
· Visningar
49 244
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 070
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 616
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka